Op het moment dat ik de kabel in de TV prik, krijg ik een melding dat DVI naar HDMI niet ondersteund wordt (heeft vroeger bij een andere Windows installatie wel gewerkt).
In de geluidsopties staat AMD HDMI output als zijnde niet aangesloten.
Hardware:
- HD4800 met 2012.1116.1515.27190 versie van control center, en versie 8.970.100.7000 van de driver.
- Gold plated HDMI kabel, idem adapter (DVI naar HDMI)
- TV is een LG 42ln5758-ZE
Al geprobeerd:
- Drivers updaten
- Realtek drivers verwijderen, en degene installeren die bij de AMD software zitten.
- Realtek drivers in plaats van AMD drivers.
- Geluid op MOBO gedisabled
- Kabels controleren
- Andere DVI ingang proberen in PC (De kaart heeft geen HDMI)
- Instellingen in de TV controleren (zijn prima)
- Google geraardpleegd
Daar las ik dat je een speciale adapter moet hebben voor DVI naar HDMI, en bij mensen schijnt dit ook te werken, maar bij mij heeft het ook met deze kabel+adapter in het verleden gewerkt, dus vermoed ik dat het hier niet aan kan liggen.
Wellicht weet iemand hoe dit op te lossen is.
In de geluidsopties staat AMD HDMI output als zijnde niet aangesloten.
Hardware:
- HD4800 met 2012.1116.1515.27190 versie van control center, en versie 8.970.100.7000 van de driver.
- Gold plated HDMI kabel, idem adapter (DVI naar HDMI)
- TV is een LG 42ln5758-ZE
Al geprobeerd:
- Drivers updaten
- Realtek drivers verwijderen, en degene installeren die bij de AMD software zitten.
- Realtek drivers in plaats van AMD drivers.
- Geluid op MOBO gedisabled
- Kabels controleren
- Andere DVI ingang proberen in PC (De kaart heeft geen HDMI)
- Instellingen in de TV controleren (zijn prima)
- Google geraardpleegd
Daar las ik dat je een speciale adapter moet hebben voor DVI naar HDMI, en bij mensen schijnt dit ook te werken, maar bij mij heeft het ook met deze kabel+adapter in het verleden gewerkt, dus vermoed ik dat het hier niet aan kan liggen.
Wellicht weet iemand hoe dit op te lossen is.
Addict