Zou die cashback dan ook gelden?kamper03 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:22:
Bij groupon voor 300 euro, wel alleen de witte.
Nee, komt van 'n schimmig Spaans webshopje af, lijkt me zeer sterk dat het dan een Nederlands model G2 betreft.
Niet voor België helaaskamper03 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:14:
Is nog te bestellen bij groupon hoor:
http://www.groupon.nl/dea...internacional-20/39286919
Weet iemand of de versie van groupon een Nederlands model betreft? Anders wordt hij met een aankoopprijs van 299 euro en een cashback van 50 euro voor 249 euro namelijk een heel aantrekkelijk toestel! (Ondanks dat hij wit is, dat is dan wel jammer...)
Daarom bedoel ik ook of het mogelijk is dat wij aan Groupon hard kunnen maken dat er door ons redelijkerwijs kan worden verwacht dat er een Nederlands toestel wordt geleverd.
Ik had ze gemaild:
Dear sir/madam,
Groupon Netherlands has an action in which you sell a LG G2 for 299 euro(http://www.groupon.nl/dea...internacional-20/39286919). Is this a Dutch model?
With kind regards,
Dit was hun reactie:
The LG G2 is an European model, operating with all major EU networks
Hoe bedoel niet begrijpend kunnen lezen? Dit is niet het antwoord op mijn vraag.
(Ze reageren wel snel op mijn vraag, binnen 4 uur)
Daarom bedoel ik ook of het mogelijk is dat wij aan Groupon hard kunnen maken dat er door ons redelijkerwijs kan worden verwacht dat er een Nederlands toestel wordt geleverd.
Ik had ze gemaild:
Dear sir/madam,
Groupon Netherlands has an action in which you sell a LG G2 for 299 euro(http://www.groupon.nl/dea...internacional-20/39286919). Is this a Dutch model?
With kind regards,
Dit was hun reactie:
The LG G2 is an European model, operating with all major EU networks
Hoe bedoel niet begrijpend kunnen lezen? Dit is niet het antwoord op mijn vraag.
[ Voor 119% gewijzigd door moh.moh op 01-06-2014 01:01 ]
En gewoon letterlijk vragen of de cashback van toepassing is?
Ik denk het ook niet maar vragen staat vrij
Ik denk het ook niet maar vragen staat vrij
Deze signature is om volstrekt onduidelijke redenen verwijderd. PVOutput
Iemand enig idee welk nummer van de doos opgestuurd moet worden? Is het diegene aan de onderkant of aan de zijkanten?
Dit is bedoeld voor de cashback actie.
https://www.youtube.com/@droommotor
Als het goed is zou er ook een S/N teken bij moeten staan, dat haal ik tenminste uit de voorwaarde op de LG G2 cashback website. Wat ik mij van mijn vorige telefoons herinner is dat vaak op de zijkant.Denzis schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 18:10:
Iemand enig idee welk nummer van de doos opgestuurd moet worden? Is het diegene aan de onderkant of aan de zijkanten?
Wat me hier trouwens wel opvalt is dat maar weinig mensen via amazon.de of co.uk bestellen, terwijl de G2 daar het goedkoopste is. Is hier een specifieke reden voor? Qua garantie moet je dan toch direct via de fabrikant ipv de webwinkel, maar is toch niet zo lastig?
Edit: Net reactie gekregen van LG en ze raden het af uit een land ander dan de Benelux te bestellen, omdat de service dan niet via LG Nederland plaatsvindt. Ben hem net wel tegen gekomen op de onderstaande website voor 360 euro (excl 6 euro verzendkosten), maar ben niet bekend met de website en er is ook geen FAQ over garantie en dergelijke.
http://twistel.nl/product/lg-g2-32gb
[ Voor 20% gewijzigd door Moddie op 07-07-2014 13:23 ]
Huh, een G2 in het rood, dat heb ik nog nooit gezien.Moddie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:48:
[...]
Als het goed is zou er ook een S/N teken bij moeten staan, dat haal ik tenminste uit de voorwaarde op de LG G2 cashback website. Wat ik mij van mijn vorige telefoons herinner is dat vaak op de zijkant.
Wat me hier trouwens wel opvalt is dat maar weinig mensen via amazon.de of co.uk bestellen, terwijl de G2 daar het goedkoopste is. Is hier een specifieke reden voor? Qua garantie moet je dan toch direct via de fabrikant ipv de webwinkel, maar is toch niet zo lastig?
Edit: Net reactie gekregen van LG en ze raden het af uit een land ander dan de Benelux te bestellen, omdat de service dan niet via LG Nederland plaatsvindt. Ben hem net wel tegen gekomen op de onderstaande website voor 360 euro (excl 6 euro verzendkosten), maar ben niet bekend met de website en er is ook geen FAQ over garantie en dergelijke.
Die prijs is wel heel erg aantrekkelijk, helemaal als er nog 50 euro vanaf gaat.
Volgens mij hoort het niet uit te maken bij welke (Nederlandse) winkel je heb hebt gekocht, je kunt namelijk als optie bij de cashback actie ook 'overige' invullen.
Ik lees net in een ander topic: Betrouwbaarheid TwisTelModdie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:48:
[...]
Als het goed is zou er ook een S/N teken bij moeten staan, dat haal ik tenminste uit de voorwaarde op de LG G2 cashback website. Wat ik mij van mijn vorige telefoons herinner is dat vaak op de zijkant.
Dat de eigenaar van de winkel telefoons importeert uit het oostblok.
Ga er dus maar vanuit dat de telefoon geen Nederlands model is en je dus ook geen gebruik kan maken van de cashback actie.
Bedankt Rixos,
Twijfel altijd toch wel een beetje bij dergelijke winkels, vooral m.b.t. de garantie en dergelijke. Dus wacht denk ik op de (heel) lang verwachte pricedrop.
Twijfel altijd toch wel een beetje bij dergelijke winkels, vooral m.b.t. de garantie en dergelijke. Dus wacht denk ik op de (heel) lang verwachte pricedrop.
Ik heb m'n G2 bij Telfort.nl vandaan (kan je hem ook los kopen, maar wordt niet genoemd in de Pricewatch). 340 euro, dus even duur als de goedkoopste optie in de Pricewatch, en zeker weten de Nederlandse versie, dus na cashback slechts 290 euro. Het is wel de 16 GB versie, maar heb gekeken op mijn oude mobiel, en daar heb ik in de 2,5 jaar dat ik hem heb nog geen 10 GB gebruikt, en deze ga ik niet zo lang gebruiken denkik, moet dus wel goedkomen.
Ze hebben de 32 GB versie niet....
geld die cashback ook als je een abbo neemt? of enkel als je een los toestel aanschaft.
Imei is niet correct volgens LG,
Heb m wel bij gsmwijzer besteld en die staat in de lijstje van winkels...:S
Heb m wel bij gsmwijzer besteld en die staat in de lijstje van winkels...:S
Deze telefoon is niet simlock vrij, in tegenstelling tot de g2's in de Pricewatch. Is zo'n simlock makkelijk/goedkoop te verwijderen?CrabpPeople schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:49:
Ik heb m'n G2 bij Telfort.nl vandaan (kan je hem ook los kopen, maar wordt niet genoemd in de Pricewatch). 340 euro, dus even duur als de goedkoopste optie in de Pricewatch, en zeker weten de Nederlandse versie, dus na cashback slechts 290 euro. Het is wel de 16 GB versie, maar heb gekeken op mijn oude mobiel, en daar heb ik in de 2,5 jaar dat ik hem heb nog geen 10 GB gebruikt, en deze ga ik niet zo lang gebruiken denkik, moet dus wel goedkomen.
Dag,
Ik zit momenteel zelf te kijken naar een product op eglobal.eu, klopt het dat ze op de verpakking een andere (veel lagere) prijs zetten om bij de douane event. importheffingen te vermijden?
En zo te lezen zit het ook goed met verzending?
mvg,
Ik zit momenteel zelf te kijken naar een product op eglobal.eu, klopt het dat ze op de verpakking een andere (veel lagere) prijs zetten om bij de douane event. importheffingen te vermijden?
mvg,
Klopt, de verzendnota bij de verpakking stemt niet overeen met de werkelijke inhoud. Ze declareren dit als "battery parts" voor een lage prijs (20 Euro of zo). Blijft dus een risico als het pakje onderschept wordt door douane.JJDM schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:55:
Dag,
mvg,
Verzending gebeurt via DHL en kan je online opvolgen.
Ben sinds gister ook in het bezit van de G2! Na veeel te lang twijfelen over welke telefoon ik moet nemen ben ik toch voor de LG G2 gegaan. Gratis in combinatie met een combinatie met een Tele 2 abonnement (studentmobiel) van 22 euro pm (100min 1000mb) en dan nog eens 50 euro terugkrijgen is toch een te goede deal om te laten liggen!
Heb ook de cashback aanvraag ingestuurd maar vroeg me af of je nog een barcode oid op de post moet doen? Dit moest wel bij de cashback actie van de Gpad 8.3 maar ik lees er niets over bij de voorwaarden van deze cashback.
Heb ook de cashback aanvraag ingestuurd maar vroeg me af of je nog een barcode oid op de post moet doen? Dit moest wel bij de cashback actie van de Gpad 8.3 maar ik lees er niets over bij de voorwaarden van deze cashback.
[ Voor 85% gewijzigd door LLEEDD op 08-08-2014 10:45 . Reden: toestel ervaringen in ander topic geplaatst ]
Ik hoefde het alleen digitaal (scan/foto) mee te sturen bij de aanvraag.
Anoniem: 495298
Ik bump dit topic maar even: zijn er op dit moment nog webshops waar je een witte 6NL versie zou kunnen krijgen? Ik heb er wel een paar gevonden, maar die waren zo duur dat je beter een goedkopere kan nemen zonder 50 euro terug. Iemand een idee?
Is die simlock vrij bij telfort.nl zat er ook naar te kijken.CrabpPeople schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 13:49:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De LG G2 16GB is nu te koop bij Coolblue voor €319. En dan krijg je nog de cashback van €50,-
Dus dan heb je hem voor €269!
Best een goede prijs denk ik
Dat is de goedkoopste prijs nu, en dat bij Coolblue!
Goedkoopste prijs omdat bij de 2 lagere de cashback actie niet geldt.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem wil kopen.
Geen idee of het anno nu nog wel een goede telefoon is om te kopen en of ik niet beter een nieuwere versie moet kopen (maar die zijn zo duur -.-)
En baal een beetje dat er geen micro sd in kan!
Ik heb nu een alcatel ot 995 van 26 maanden oud en hij staat op het punt om te overlijden.
Geen idee of het anno nu nog wel een goede telefoon is om te kopen en of ik niet beter een nieuwere versie moet kopen (maar die zijn zo duur -.-)
Ik heb nu een alcatel ot 995 van 26 maanden oud en hij staat op het punt om te overlijden.
Je heb ongeveer 10GB vrije ruimte op de 16 GB versie.Poumelie schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:43:
De LG G2 16GB is nu te koop bij Coolblue voor €319. En dan krijg je nog de cashback van €50,-
Op de 32 GB versie heb je ongeveer 24 GB vrij. die is alleen een stuk duurder bij coolblue...
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Klinkt heel erg goed.Poumelie schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:43:
Wil alleen nog zeker weten, dat android 5 erop komt
Uiteindelijk: nieuws: LG: G2 krijgt volgend jaar update naar Android Lkaat17 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Klinkt heel erg goed.
Wil alleen nog zeker weten, dat android 5 erop komt
Ik wil een LG G2 zwart 32 gb aanschaffen. Weet echter niet waar. Amazon lijkt het goedkoopste maar de cashback telt niet bij G2's buiten de benelux. Even contact opgenomen met de volgende 2 goedkoopste volgens pricewatch (afuture en trendy computers) en die hun modellen komen ook uit duitsland.
Kan ik dan maar best gewoon bij amazon bestellen of weten jullie iets? En hoe zit het eigenlijk met garantie bij amazon? kan je deze gratis opsturen dan? Duurt waarschijnlijk een stuk langer?
Kan ik dan maar best gewoon bij amazon bestellen of weten jullie iets? En hoe zit het eigenlijk met garantie bij amazon? kan je deze gratis opsturen dan? Duurt waarschijnlijk een stuk langer?
Hé hallo,Skalders schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 02:48:
Ik wil een LG G2 zwart 32 gb aanschaffen. Weet echter niet waar. Amazon lijkt het goedkoopste maar de cashback telt niet bij G2's buiten de benelux. Even contact opgenomen met de volgende 2 goedkoopste volgens pricewatch (afuture en trendy computers) en die hun modellen komen ook uit duitsland.
Toevallig zoek ik ook een lg g2 32gb en kwam ook op Amazon Duitsland terecht waar hij tekoop staat voor 282,-euro. Maar ook niet gerust over de garantie dus gebeld met lg benelux en gevraagd hoe het zat met de garantie. Mits het een Europees model betreft D802, kan je de garantie gewoon claimen bij lg benelux. Heb ook nog met phonevillage in België gebeld en die kan hem waarschijnlijk nog goedkoper leveren en versturen hem gratis en met twee jaar garantie. Krijg daar van de week bericht over.
Bedankt, maar ik heb hem ondertussen al een paar maanden. Op de Duitse Amazon besteld voor €275 destijds.
Oke maar is dat de 32gb voor 275,-?Skalders schreef op woensdag 22 april 2015 @ 23:34:
Bedankt, maar ik heb hem ondertussen al een paar maanden. Op de Duitse Amazon besteld voor €275 destijds.
En hoe is de levering gegaan en bij welke heb jij de lg bestelt (heb je de link).
En bevalt hij nog steeds?
[ Voor 3% gewijzigd door R.L65 op 23-04-2015 14:46 ]
Ik heb er eentje besteld uit china voor weinig... mocht die binnenkomen en bevallen deel ik het hier even. Verwacht hem binnen nu en 2 weken.
Waar precies?Waah schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:53:
Ik heb er eentje besteld uit china voor weinig... mocht die binnenkomen en bevallen deel ik het hier even. Verwacht hem binnen nu en 2 weken.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
gewoon de duitse amazon. http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_itemR.L65 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:46:
[...]
Oke maar is dat de 32gb voor 275,-?
En hoe is de levering gegaan en bij welke heb jij de lg bestelt (heb je de link).
En bevalt hij nog steeds?
staat er nu voor € 285.
Levering duurde een kleine week. Ben er tevreden mee, ging allemaal vlot, je kan ook contact opnemen in het engels waar je snel reactie op krijgt,..
Mijn lg is ook binnen uit China. 13 april besteld en 12 dagen later binnen. best snel gezien het feit dat ze de telefoon pas na visuele controle hebben verstuurt op 16 april.
Het is een refurbished LG G2. je kan kiezen voor verschillende modellen. Heb zelf de F320 32gb besteld vanwege uitbreidbaar geheugen en wisselbare accu. Telefoon ziet er als nieuw uit en veel extraatjes erbij gekregen (screen protector en een grijze backcover. Orginele lader en ook oordopjes).
De telefoon was in het pools (bij bestellen kan je de taal opgeven, vergeten) maar zo aangepast naar NL. Nu nog een andere rom erop (vanwege koreaanse apps) en dan kan ik er tegenaan.
voor 156 dollar geen gekke telefoon volgens mij
http://www.aliexpress.com...-13MP-5-2/1705659785.html
Het is een refurbished LG G2. je kan kiezen voor verschillende modellen. Heb zelf de F320 32gb besteld vanwege uitbreidbaar geheugen en wisselbare accu. Telefoon ziet er als nieuw uit en veel extraatjes erbij gekregen (screen protector en een grijze backcover. Orginele lader en ook oordopjes).
De telefoon was in het pools (bij bestellen kan je de taal opgeven, vergeten) maar zo aangepast naar NL. Nu nog een andere rom erop (vanwege koreaanse apps) en dan kan ik er tegenaan.
Hallo,Skalders schreef op donderdag 23 april 2015 @ 21:43:
[...]
gewoon de duitse amazon. http://www.amazon.de/dp/B...e_386171_38075861_TE_item
staat er nu voor € 285.
Levering duurde een kleine week. Ben er tevreden mee, ging allemaal vlot, je kan ook contact opnemen in het engels waar je snel reactie op krijgt,..
Heb jij de lg gratis laten verzenden of verzekerd......vindt het nogal onduidelijk op amezon.de staan ook staat er niet bij of hij nieuw of gebruikt is.
Graag uitleg....
het staat heel erg duidelijk op amazon hoor, zo'n internationale spelers hebben het altijd wel netjes ergens staan. als je niet goed Duits kan moet je maar chrome gebruiken ofzo en het automatisch laten vertalen. als hij niet nieuw is staat het er heel duidelijk bij. Verzending is sowieso gratis vanaf een bepaald bedrag, tenzij je een andere leverancier kiest. Garantie zit, net zoals onze webshops en al de rest in europa, er standaard minimum 2 jaar bij. Verzendsverzekering doe ik nooit, vooral als amazon zelf leverancier is (dan staat er meestal amazon/prime of dergelijke bij)R.L65 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:04:
[...]
Hallo,
Heb jij de lg gratis laten verzenden of verzekerd......vindt het nogal onduidelijk op amezon.de staan ook staat er niet bij of hij nieuw of gebruikt is.
Graag uitleg....
Als je je zo zorgen maakt om verzekering etc, dan zou ik gewoon een binnenlandse winkel kiezen en die paar euro's extra betalen.
Dit is zeker niet gek. Gewoon een betrouwbare site en een telefoon die zo goed als nieuw is dus?Waah schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:37:
Mijn lg is ook binnen uit China. 13 april besteld en 12 dagen later binnen. best snel gezien het feit dat ze de telefoon pas na visuele controle hebben verstuurt op 16 april.
Enig idee of je nog iets van garantie krijgt?
er staat bij dat je een jaar garantie krijgt. Zelf raad ik aan via paypal te betalen en vooraf het gratis retour sturen via paypal aan te zetten. Mocht er dan iets zijn kan je altijd nog gratis retour sturen.zit schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:48:
[...]
Dit is zeker niet gek. Gewoon een betrouwbare site en een telefoon die zo goed als nieuw is dus?
Enig idee of je nog iets van garantie krijgt?
tot nu toe werkt alles prima. Na installeren van een nieuwe koreaanse rom kreeg ik automatisch de update naar kitkat en lollipop, al draai ik nu CloudyG2 2.2.