Toon posts:

GTX 670 4GB, 680 of 7 serie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Als we er vanuit gaan dat mijn processor, voeding en RAM geen bottleneck vormen, is er misschien een kans dat u mij kunt helpen?

Ik hoor van alle kanten dat ik beter dit of dat kan doen, omdat dit of dat weer wat sneller of beter is dan het andere, maar laat ik het zo vragen. Ik wil GTA IV, BF4, en GTA 5 in de toekomst, op maximale instellingen, maximaal anti aliasing ingame, in de nvidia control settings komt ook alles op Quality.

Ik ga spelen op 1920x1080 dus ik begreep dat ik niet meer dan 2GB nodig heb?
Ik heb namelijk in het verleden al een GTX 660 gehad maar deze kon het met AA niet aan.

Mijn budget is maximaal 350 euro, voor een nieuwe of een 2e hands kaart met garantie.

Mijn keuze viel eerst op de Asus GTX 670 van 4GB voor 315 euro nieuw.
Ik dacht dat dit misschien al vrij overkill was maar zo is het wel future proof?
Men raadde mij toen de 680 aan gezien deze sneller is, en ik geen 4GB nodig heb.

Wat zijn jullie ervaringen en welke games spelen jullie probleemloos op de settings die ik wil spelen?

Ik maak gebruik van een i7 870 icm 8GB kingston RAM.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:05
Op dit moment kun je het beste een 7970 kopen, simpelweg goedkoper dan de nvidia kaarten (680/770).
Als je budget iets omhoog kan kun je 2x 7950 overwegen (mits moederbord en voeding geschikt).

Ik weet niet of je daarmee alles op ultra kunt draaien, maar meer laat het budget niet toe.

[ Voor 19% gewijzigd door mitsumark op 27-09-2013 13:00 ]

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-02 12:29
Je kan even wachten tot de nieuwe AMD kaarten uit zijn om te kijken of misschien de gtx770 in prijs daalt. Ik zou geen 300 euro uitgeven voor een gtx670.

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09-2025

millman

6708Mhz @ -185c

Maximnaal AA kan geen enkele kaart op dit moment hoor, ja bij games van 10 jaar geleden. Maar op jouw resolutie volstaat 2/4x AA Kortom, ik weet niet waarom jij max AA wil draaien, maar geen enkele gamer aal dat als eis stellen.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Verwijderd

Topicstarter
millman schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 14:48:
Maximnaal AA kan geen enkele kaart op dit moment hoor, ja bij games van 10 jaar geleden. Maar op jouw resolutie volstaat 2/4x AA Kortom, ik weet niet waarom jij max AA wil draaien, maar geen enkele gamer aal dat als eis stellen.
I see, nja als we er vanuit gaan dat ik maximaal 4x AA wil altijd, gaat dat 'm wel worden? :o