Heb een aantal dagen terug een lijstje geplaatst maar daarmee kom ik niet echt verder. Ben ondertussen wel een hoop dingen te weten gekomen wat ik wel en niet wil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel dingen tegelijk zoals, Internetten, downloaden, films kijken (HD), A-CAD/Eplan, en waarschijnlijk binnenkort ook GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiteindelijk rond de 500 euro (wil in de toekomst nog wel uitbreiden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geluidskaart
de behuizing
de DVD driver
en tijdelijk mn oude HDD (500gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor
Moederbord + stille fans
SSD
RAM geheugen
Voeding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het moet een snelle en stille pc worden (staat op slaapkamer) en als het kan ook zuinig.
En het systeem moet een aantal jaar mee kunnen.
Omdat ik lastig keuzes kan maken maar wel snel een systeem draaiend wil hebben heb ik nu dit minimale lijstje samengesteld. Als ik geld over heb of weer meer te besteden heb maak ik het af.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel dingen tegelijk zoals, Internetten, downloaden, films kijken (HD), A-CAD/Eplan, en waarschijnlijk binnenkort ook GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
Uiteindelijk rond de 500 euro (wil in de toekomst nog wel uitbreiden)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geluidskaart
de behuizing
de DVD driver
en tijdelijk mn oude HDD (500gb)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor
Moederbord + stille fans
SSD
RAM geheugen
Voeding
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het moet een snelle en stille pc worden (staat op slaapkamer) en als het kan ook zuinig.
En het systeem moet een aantal jaar mee kunnen.
Omdat ik lastig keuzes kan maken maar wel snel een systeem draaiend wil hebben heb ik nu dit minimale lijstje samengesteld. Als ik geld over heb of weer meer te besteden heb maak ik het af.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570S Boxed | € 168,90 | € 168,90 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 61,45 | € 61,45 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Kingston HyperX Blu KHX1600C9AD3B1K2/4G | € 40,10 | € 40,10 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Kingston SSDNow V Series V300 120GB | € 75,90 | € 75,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 424,30 | |
[ Voor 4% gewijzigd door crazzycow1 op 27-09-2013 12:16 ]