Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie Neelie Kroes op iPhone 5 4G @ Belgacom

Pagina: 1
Acties:

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03
Beste redactie,

Het gaat om dit artikel: nieuws: Belgacom weigert Apple te betalen om iPhones op 4g-netwerk te laten

Ik denk dat er een erg interessante situatie kan onstaan als Neelie Kroes zich hiermee bemoeit. Zou het ook erg gaaf vinden als jullie een reactie aan haar vragen (aangezien een paar van jullie redactie ongeveer op first name basis met haar zijn geloof ik).

Ze is altijd erg fel op zaken die de breedbandpenetratie in Europa kunnen vertragen/tegenhouden en dit is een erg mooi voorbeeld van iets waar Europese wetgeving een uitkomst zou kunnen bieden.

Ben benieuwd of jullie hier achteraan gaan! :)

Cheers!
- Sorce

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik denk niet dat Neelie zich op dit niveau ermee gaat bemoeien, ook omdat de details van de problemen tussen Belgacom en Apple nog onduidelijk zijn, maar de volgende keer als ze belt zullen we het even aanstippen. ;)

In alle ernst: het is een interessante zaak waarbij het bijvoorbeeld goed is om de vinger erachter te leggen hoe het nu werkelijk zit, ook bv bij NL-providers.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03
Ja, misschien is het ook een idee om hen om een reactie te vragen, hoewel Apple bestaande overeenkomsten wel redelijk dicht zal hebben getimmerd met NDA's waardoor ze weinig kunnen zeggen.

Hoe dan ook is het wel een kwestie die, vind ik tenminste, verwant is met netneutraliteit en een kwestie die zeker in België toch erg vervelend is voor sommige Proximus-klanten. Als de meeste providers het wel slikken omdat ze bijv. wel een kwart ton (ik noem maar iets) willen ophoesten, dan hoor je er natuurlijk ook niks van. Het is net die ene provider (en niet de kleinste ook) die het niet slikt!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.