AvsP 2 kan geen displays vinden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VladimirLudovic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 10:47
Bizarre situatie ontstaan sinds ik m'n nieuwe ivy-bridge desktop draaiende heb:

Na Win 8 Pro en de juiste drivers geïnstalleerd te hebben en de boel prima draait, Aliens vs. Predator 2 geïnstalleerd. Updates en patches eroverheen, heeft altijd gewerkt (dwz, op m'n vorige Win 7 en XP machines met verschillende videokaarten). Nu geeft de beschikbare renderer echter helemaal geen beeldschermen weer en kan het spel dus niet gespeeld worden?!

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/p2wofoeef/Av_P2_Display_Options.jpg

Ik heb 2 beeldschermen, eentje aangestuurd via de GeForce GT640, en de andere via de IGP (Intel HD4000). Ook gecheckt of er niets mis is met Direct X, maar volgens dxdiag.exe is het helemaal in orde.

Ik begrijp niet wat hier de oorzaak van is, en kan het eerlijk gezegd ook niet achterhalen. Hetzelfde grapje bij de expansion set 'Primal Hunt' en door het ontbreken van de juiste configuraties kan ik ook de Server Interface niet openen. Heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
Eh, eens kijken wat er gebeurt als je de IGP uitschakelt en alles aan je GT640 hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VladimirLudovic
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 10:47
Seal64 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 12:22:
Eh, eens kijken wat er gebeurt als je de IGP uitschakelt en alles aan je GT640 hangt?
Seal, ten eerste, dank voor je reactie. Ten tweede: Dat veranderd de zaak geenszins.

Ik heb het probleem echter al gevonden: Ik heb 2 monitoren die staand naast elkaar staan. Nadat ik echter het hoofdbeeldscherm op liggend instelde, herkende de renderer mijn beeldscherm wel. Lijkt erop dat ik AvP2 in huidige beeldscherm setup niet kan spelen.

Misschien is er een manier om mijn 2 beeldschermen van 1200x1920 als één beeldscherm van 2400x1920 te laten herkennen?

edit: nVidea SurroundVideo werkt niet. Blijkbaar alleen wanneer er 3 schermen op 3 videokaarten zijn aangesloten. Ik heb er maar 2.

Iemand een alternatief? Beeldscherm UITBREIDEN is dus geen optie, dat doe ik obviously al. Het gaat erom dat AvP2 de Dual Screen setup als één scherm ziet. AvP2 kan wel in windowed mode, maar crashed wanneer resolutie groter is dan 1 scherm...

[ Voor 22% gewijzigd door VladimirLudovic op 01-10-2013 11:51 . Reden: Nieuwe info ]