Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 18:34
Ik wil binnenkort een nieuw toestel. Nu zou ik ook graag een kleine tablet kopen om zakelijk te gaan gebruiken. 3g of 4g komt dan ook al snel om de hoek kijken.

Vraag is nu of er ervaringen zijn met het bellen met de Galaxy Note en Nexus 7. Wat is de praktijk? Standaard oortje in of telefoon er naast? Wat zijn jullie afwegingen geweest?

• xrgman
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 21:49
Het bellen met een 7 inch tablet werkt over het algemeen wat minder fijn, aangezien deze namenlijk meestal wat zwaarder zijn dan n telefoon kan het boj langdurige gesprekken minder fijn bellen. Zelf heb ik dit geprobeerd op mijn nexus 7 (2013) om een gesprek via skype te voeren maar ik schakelde al sner over naar oortjes. Voor mij was het hebben van een telefoon naast mijn tablet dus echt een must. Maar als je nu ook al alleen maar met oortjes beld of op de speaker zou je een tablet kunnen nemen als telefoon, zou dat wel eerst even uit testen in een winkel ofzo :P

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 18:34
Jij hebt dus geen 3g op je tablet neem ik aan? Doe je dan iets als internet sharing? Of heb je overal wifi?

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Kijk eens naar de Sony Xperia Z Ultra. Heerlijk lichtgewicht, bellen gaat er prima mee, bijna 7 inch scherm. En scherp beeld! Maar ja, de prijs, he ;)
Ik gebruik zelf een telefoon naast m'n Nexus 7. Heb wel een bijpassend toetsenbord bij m'n Nexus. Dat toetsenbord is eerlijk gezegd de belangrijkste reden om naar de Nexus te grijpen, want m'n Xperia Z (dus niet Ultra, die heeft m'n man) werkt ook prettig en die heb ik meestal meer bij de hand

• xrgman
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-11 21:49
Paultje3181 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:32:
Jij hebt dus geen 3g op je tablet neem ik aan? Doe je dan iets als internet sharing? Of heb je overal wifi?
Ik share de internet connectie van mijn mobiel

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
wil je 3/4g echt gaan gebruiken om te bellen? of alleen voor data? als het om bellen gaat valt de N7 al af namelijk..

zelf heb ik gewoon een GNex altijd op zak en een N7 voor erbij, film en series in de trein, notities en mail op kantoor, spelletjes en internet op de bank..etc
als ik onderweg internet nodig heb sluis ik dit wel door vanaf mijn telefoon.

hoe wil je dit gaan gebruiken?

Strava

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is prima als je een ervaringentopic wil starten, maar dan graag wel wat meer informatie in de topicstart. Noem modellen met een 3g-verbindngen, noem reviews die dit onderdeel bespreken, etc. Dit is niet voldoende.
Pagina: 1