Iemand met een zeer gelijkende profielnaam.

Pagina: 1
Acties:

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Topicstarter
Hiya,

Ik keek net ff in dit [Alround (mainstream) game pc] topic, en ik raakte behoorlijk in de war door iemand die zich Zaitsev noemt, had namelijk nog niet gezien dat iemand zo heette.

Ik weet niet helemaal of het wel zo'n geweldige situatie als je VasZaitsev en Zaitsev hebt, ik raakte al in de war, grote kans dat anderen ook behoorlijk in de war raken.

Misschien eventjes met het persoon praten of hij misschien zijn naam wilt veranderen naar iets wat iets unieker is.

People as things, that’s where it starts.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Mernsen die hiervan in de war raken letten gewoon niet op.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44
Vergelijk het met 'Jansen' en 'WimJansen'. Ook niet zo verwarrend toch?

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Al is jou nickname ook niet erg uniek. Ik moet direct denken aan een wo2 oorlogsfilm. :)

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vasili_Zajtsev

[ Voor 25% gewijzigd door Dacuuu op 26-09-2013 21:53 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

VasZaitsev schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:45:
Misschien eventjes met het persoon praten of hij misschien zijn naam wilt veranderen naar iets wat iets unieker is.
Dat is iets dat je zelf zou kunnen doen. Ik zie zelf geen enkele reden waarom de crew hierin een rol zou moeten spelen? Het is vervelend als nicknames op elkaar lijken, maar iets wat onvermijdelijk is gezien het aantal registraties op Tweakers. Je zou ook kunnen overwegen een avatar/icon in te stellen zodat je wat beter opvalt in die topics waarin jullie toevallig beiden reageren.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

VasZaitsev schreef op donderdag 26 september 2013 @ 21:45:
Jij eerst :Y) Heb je [Verwijderde gebruiker] al gezien? Een naam is trouwens uniek of niet. Niet unieker.

Maar serieus, als je je met 495.751 geregistreerde gebruikers druk gaat maken over een te klein verschil (van drie karakters note bene!) in namen is 't einde zoek.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Nog een groot verschil. Terwijl deze er al was, werd Pim.dit als namechange goedgekeurd. Een . is al onderscheidend genoeg

[ Voor 3% gewijzigd door JohnR op 27-09-2013 11:31 ]

/(bb|[^b]{2})/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:36
SmartDoDo schreef op donderdag 26 september 2013 @ 22:05:
[...]
Je zou ook kunnen overwegen een avatar/icon in te stellen zodat je wat beter opvalt in die topics waarin jullie toevallig beiden reageren.
Dit lijkt me de beste tip. En dan ook gewoon lang hetzelfde plaatje houden, dat komt je herkenbaarheid ten goede :)

Mijn best lelijke plaatje heb ik ook al superlang, juist vanwege herkenbaarheid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:40
Hoezo vraagt TS niet voor zichzelf een naamverandering aan als hij het vervelend vindt? zou niet in zien waarom daarvoor met uw wederhelft (Zaitsev) gesproken hoeft te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:43
WWAS schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 09:06:
Hoezo vraagt TS niet voor zichzelf een naamverandering aan als hij het vervelend vindt? zou niet in zien waarom daarvoor met uw wederhelft (Zaitsev) gesproken hoeft te worden..
Ja, gewoon zelf een andere nickname, Commisar Danilov bijvoorbeeld... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56

Cyphax

Moderator LNX
Wat ook kan helpen is een icoon instellen voor jezelf. Ik herken eigenlijk de meeste mensen op het forum aan het icoon, in eerste instantie. :)
[edit]
Eh dat schreef SmartDoDo ook al. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Cyphax op 27-09-2013 09:23 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zoals SDD al zegt gaan we hier inderdaad noch dwang opleggen noch bemiddelen. We hebben intussen ruim 540.000 registraties te verwerken gehad. Er zijn namen die wel meer op elkaar lijken dan VasZaitsev en Zaitsev.

Als iemand naast vrijwel dezelfde naam ook je icon overneemt en/of zich op een andere manier voor gaat doen als jou is dat natuurlijk onacceptabel en dan gaan we bemiddelen, maar wat je nu vraagt is ongeveer hetzelfde als iemand genaamd "Appel" die komt klagen dat iemand anders zich "Aardappel" noemt en dat verwarrend zou zijn.

Het staat je dus vrij om hem zelf even (vriendelijk!) te verzoeken om een andere naam te kiezen maar tenzij ofwel hij ofwel jijzelf vrijwillig een nickchange komt aanvragen in Schop een Modje willen en kunnen wij ons hier niet mee bemoeien. Als Zaitsev je niet tegemoet wil komen en je zelf ook geen andere nick wil, dan ben je zoals hierboven al gezegd toegewezen op icons, ondertitels en sigs om je te onderscheiden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 14:22
Ik denk dat ik mijn nick wijzig naar VasZaltsev.
Pagina: 1