Hallo,
Ik heb laatst een nieuwe video kaart gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe en sneller gpu.
Toen heb ik ook een week later een nieuwe voeding gekocht.
Alles in elkaar gezet, meteen stof verwijderd etc. om hoge temperaturen te voorkomen.
Om mijn temperaturen te checken heb ik SpeedFan 4.49 geïnstalleerd.
Wat ik natuurlijk uiterst fijn vindt is dat alle temperaturen zijn gezakt.
Maar de AUX showt een temperatuur van 128 graden Celcius!
Voor de zekerheid toch even een ander programmatje gedownload, namelijk SensorsView, om te kijken
of dit aan het programma lag of niet.
En daar stond weer dat mijn Systeem temperatuur 128 graden Celcius was.
Ik dacht dat het misschien de verkeerde sensoren af las, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Bij SensorsView heb ik wel gevonden in de configuratie dat ik 3 verschillende sensoren kon gebruiken voor de verschillende onderdelen. Bij sensor 1 stond daar 255C, sensor 2: 28C en bij sensor 3: 127C.
Misschien heeft het hier iets mee te maken?
Graag hulp!
Alvast bedankt,
Steve.
Ik heb laatst een nieuwe video kaart gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe en sneller gpu.
Toen heb ik ook een week later een nieuwe voeding gekocht.
Alles in elkaar gezet, meteen stof verwijderd etc. om hoge temperaturen te voorkomen.
Om mijn temperaturen te checken heb ik SpeedFan 4.49 geïnstalleerd.
Wat ik natuurlijk uiterst fijn vindt is dat alle temperaturen zijn gezakt.
Maar de AUX showt een temperatuur van 128 graden Celcius!
Voor de zekerheid toch even een ander programmatje gedownload, namelijk SensorsView, om te kijken
of dit aan het programma lag of niet.
En daar stond weer dat mijn Systeem temperatuur 128 graden Celcius was.
Ik dacht dat het misschien de verkeerde sensoren af las, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.
Bij SensorsView heb ik wel gevonden in de configuratie dat ik 3 verschillende sensoren kon gebruiken voor de verschillende onderdelen. Bij sensor 1 stond daar 255C, sensor 2: 28C en bij sensor 3: 127C.
Misschien heeft het hier iets mee te maken?
Graag hulp!
Alvast bedankt,
Steve.