Toon posts:

Ikke weer met mn GF2 gts 32mb...en loopt bagger

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de laaste drivers gedownload, ik loop nu op 10.80 deto, en loopt ziekelijk kut met mijn specs, en mn beeld is een beetje vaag geworden met nieuwe nvidia display driver....somebody pls help me.
ik kreeg bij 3d mark 2001 standaard instellingen 1024 geen fps boven de 10 bij high res dragothic...:(

Verwijderd

Is je kaart niet gewoon kapot? *D

Verwijderd

Topicstarter
Nee man mn kaart werkt, hij herkend hem toch etc..Kijk naar mn fucking specs en ik had een score van 2560 bij de standaard instellingen benchmark van 3dmark 2001

Verwijderd

ja das wel heel bagger ja ik haal de 2200 met mijn gf2mx van asus en een ethlon clasic 650

Verwijderd

Topicstarter
Wat adviseren jullie mij hallo!!!!, moet ik alles erafgooien kwa de videokaart, opnieuw installeren en weer nieuwste driver erop gooien? im going mad.. >:)

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Tis allemaal niet echt fuckin' duidelijk he :).
Ik neem aan dat die hogere score met andere drivers gehaald is. Probeer dan eens de nieuwste drivers.
Je kan ze hier vinden:
http://www.guru3d.com onder Downloads
http://www.the-ctrl-alt-del.com onder Drivers

Ook je DirectX een keer nakijken kan geen kwaad.
Ik haal overigens 2763 3D Marks 2001 met een PIII-800 Mhz 133 Fsb met ASUS V7700.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe zit het met je powersupply? Een GeKracht2 trekt nogal wat stroom... Minimaal een 300 a 350 watt powersupply zou wel lekker gaan.

En heb je verder de AA (AntiAliasing) op forced at all applications (ofzo) staan? Dan wil het namelijk wel langzamer gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Wtf ik weet het niet man, zal wel niet, heb nooit met instellingen lopen kloten... en heb een 300 watt kast.... ik wet nioet meer wat ik doen, ook al heb ik niet de perfecte drivers, het loopt dan nog steeds kut.. Wat wordt er mij geadviseerd, of wat willen jullie van me weten, mijn kennis is alleen minimaal, ben niet dom maar die videokaart shit is pas nieuw voor me:o

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens DirectX 8, opnieuw installe?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ikke haal ongeveer 2700 met onderstaande specs op een redelijk 'oude' win98SE install.
Met detonators 6.31.

Iemand nog tips ?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Ik heb trouwens DirectX 8, opnieuw installe?
Probeer maar ff he..

Twijfel daar toch niet zo over, hoppa, gewoon doen..

Je bent nu nog langer bezig met je verhaal uitleggen (beetje onduidelijk.. :)), dan dat je bezig bent met herinstall van Windows..

Misschien BIOS instellingen verkeerd staan ??

Verwijderd

Topicstarter
Ja vertel bij dan hoe het moet staan in de bios, en ik vraag toch wat je wil weten..dan neem ik de tips gaarne op. Ik word gewoon gek, mn beeld is ook opeens niet zo scherp meer, maar how the hell moet ik weten hoe dat komt, heb al meerdere refresh rates geprobeerd, maar ik heb een 19" superscherm..
Pagina: 1