Wijziging User Review - [CristianSchriev] [ Racing_Reporter]

Pagina: 1
Acties:

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Beste heer Jacobs,

Op 10 juni 2012 gaf u mij een zeer slechte V&A Alles een 1. Dit terwijl wij slechts enkele keren contact hebben gehad over de mail. Dit in verband met een toenmalige vraag naar de bouw van een computer voor mijn ouders. U wou mij hierbij graag en gratis helpen. U heeft mij hierop een lijstje gemaild met wat computer onderdelen voor wat wel een prima pc zou worden voor het door mij aangegeven geldbedrag.

Hierna heeft u gevraagd mij iets in te vullen, ik weet het exacte verhaal hier achter niet meer. Maar ik heb dit vervolgens niet gedaan. Misschien niet super netjes, maar verder is er nooit iets verkeerd gebeurd tussen ons.

Ik gebruik Tweakers zeer vaak inclusief het V&A. Hierbij kwam dus mijn eerste beoordeling 3x een 1. Via een tip van een mede-tweaker die zei dat ik dit maar even hier moest vermelden omdat ook hij zei dat het om een zeer kinderachtige en onnodige beoordeling gaat. Waarbij een lage beoordeling ook mensen af kan schrikken. in bijv. een mogelijke verkoop.

Helaas bent u zelf nooit meer online geweest zover ik kan zien en hoop ik graag dat u zelf de beoordeling toch aanpast of dat anders een moderator dit kan verwijderen of kan aanpassen.

Mvg,
Cristian Schriever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Het is nu alweer ruim 2 weken terug. En helaas is er nog steeds geen reactie of teken van leven. Iets wat ik al verwacht heb aangezien meneer sinds vorig jaar geen teken van leven meer vertoont heeft op Tweakers. Hopelijk ziet hij toch nog per toevalligheid dat ik dit topic heb geopend en anders wacht ik het nog een kleine 2 weekjes af.