Ik heb deze monitor al een aantal jaren. Niet omdat het een 3d scherm is maar wel omdat hij met 120hertz lekker snel is. Gisteren deed ik deze monitor aan en dan geeft hij 1 seconde beeld en blijft daarna zwart. Als ik mijn beeldscherm dan weer uit zet en vervolgens weer aan krijg ik weer 1 seconde beeld... Of als ik mijn computer aan en uit zet dan geeft hij ook kort 1 seconde het bios scherm weer. Ik heb al een aantal dingen uitgesloten:
- Computer doet het gewoon perfect met ander scherm
- Stroom Kabel en DVI-D kabel doen het gewoon perfect op een ander scherm
Het moet dus wel de monitor zelf zijn. Ik bedoel ik heb er geen garantie meer op omdat hij gemaakt is op oktober 2009 en ik heb hem ook al bijna net zo lang gok ik. Wat moet ik nu aan met dit scherm zou ik hem zelf kunnen maken of moet ik hem weg gooien? Het apparaat kostte me wel bijna 300 euro nieuw!!!
- Computer doet het gewoon perfect met ander scherm
- Stroom Kabel en DVI-D kabel doen het gewoon perfect op een ander scherm
Het moet dus wel de monitor zelf zijn. Ik bedoel ik heb er geen garantie meer op omdat hij gemaakt is op oktober 2009 en ik heb hem ook al bijna net zo lang gok ik. Wat moet ik nu aan met dit scherm zou ik hem zelf kunnen maken of moet ik hem weg gooien? Het apparaat kostte me wel bijna 300 euro nieuw!!!