Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom is er geen algemene unity 3d topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-10 19:31
Ik ben nu een tijdje bezig met unity 3d. Omdat ik nog redelijk nieuw ben in dit hele gebeuren, heb ik vaak vragen waarvan ik bijna zeker weet dat er hier op tweakers iemand rondloopt die em kan beantwoorden. Maar ja om elke keer weer een nieuwe topic te starten schiet niet echt op. Wel heb ik gemerkt dat er veel mensen hier op tweakers.net gebruik maken van unity 3d.

Dus hierbij mijn vraag: Waarom is er eigenlijk geen algemene unity 3d topic?

Ik zelf kan zo een topic niet aanmaken omdat mijn ervaring met unity 3d zeer beperkt is en ik het alleen gebruik voor men hobby, plus dat ik er niet genoeg tijd voor heb om het dan bij te houden.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

We willen juist dat als je een concrete vraag hebt, dat je daar een topic voor opent. Een "groot" topic nodigt uit tot "ff snel een vraagje plaatsen" zonder zelf enige moeite te doen en ze blijven lastig doorzoekbaar als er een heleboel vragen in beantwoord zijn, waardoor je weer herhaling gaat krijgen.

Anyway, een vraag als dit had denk ik beter in Feedback op moderatie binnen de Devschuur gekunt, of eventueel via DM aan (1 van) de mods. Ik ga dit topic dan ook sluiten.

Open gewoon een topic, stel je vraag, en geef uiteraard zelf aan wat je hebt geprobeerd en wat daar niet mee lukte.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.