• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik hoop dat ik het duidelijk kan uitleggen, maar ik stoor me eigenlijk al tijden aan met name één ding op mijn iPhone 5. Ik heb de telefoon puur zakelijk en dat stelt voor mij wat andere eisen aan het telefoonboek en informatie op het scherm als ik gebeld wordt.
Ik zou het namelijk wel zo prettig vinden als de bedrijfsnaam kan zien die bij de beller hoort. In de contactinfo staat dit ingevuld, maar in zowel de lijst van contacten, als bij de info als de telefoon overgaat, ontbreekt deze. En juist de bedrijfsnaam zegt mij soms meer dan één van de vele namen in m'n telefoonboek...

Is het mogelijk om dit toch op het scherm te toveren? Voor de duidelijkheid, ik wil dus eigenlijk naast de voor- en achternaam ook de bedrijfsnaam zien.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Ik denk dat geen antwoord is wat je tevreden zal stellen, maar dit is het eerste onderwerp wat ik kon vinden.

https://discussions.apple.../2551810?start=0&tstart=0

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een andere oplossing is om de bedrijfsnaam in de voornaam te zetten en de rest in de achternaam maar dat had je vast zelf al bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:53
Ik gebruik contact foto's om bedrijfslogos te laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zet altijd (afgekort) de bedrijfsnaam voor de voornaam.

Dus:
Voornaam: ABN Piet
Achternaam: Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Dit werkt misschien wel, maar het zijn wel een beetje houtje-touwtje oplossingen... Contactfoto's van bedrijfslogo's is een mogelijkheid (doe ik weleens), maar dat heeft ook z'n beperkingen. Zo trek ik tegenwoordig profielfoto's van LinkedIn binnen. Iets wat ik eigenlijk ook weer niet kwijt wil, want een gezicht zegt mij meer dan een naam.

Ik verbaas me er eigenlijk meer over dat bij een telefoon die zakelijk zoveel gebruikt wordt (niet alleen in Nederland, maar wereldwijd), je niet standaard ook bedrijfsnaam in beeld kan laten verschijnen... Het is nota bene een standaardveld in het adresboek van de iPhone...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe doe jij dat met die profielfoto's van LinkedIn? Ik deed dat altijd met Brewster. Maar dat heb ik er na een verse install van iOS 7 niet meer opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Topicstarter
Ging eigenlijk vanzelf. Maar ik moet bekennen dat ik zo niet weet of dit door de telefoon wordt gedaan of mijn Outlook, die tegenwoordig ondersteuning biedt voor LinkedIn en ook van alles binnen trekt.

Pagina: 1