• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 20:30
In ons huishouden willen we graag op alle 4 computers (voor 4 gebruikers) een volledig Office (2013) pakket hebben (ook offline te gebruiken). Het zou daarbij mooi zijn als wij direct kunnen upgraden naar een nieuwe Office versie als die uit is. Als ik op de site van Microsoft lees over Office 365 voor Thuisgebruik Premium krijg ik de indruk dat dit allemaal mogelijk is met dit pakket, maar ik kon er erg weinig over vinden (eigenlijk alleen informatie over de versie voor bedrijven).

Is er iemand die kan bevestigen of dit allemaal mogelijk is met een Office 365 abonnement?

[ Voor 0% gewijzigd door mhvis op 26-09-2013 14:39 . Reden: grammaticafout ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhvis
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09 20:30
Bij deze geef ik zelf het antwoord op mijn vraag. Ik had de proefversie over het hoofd gezien en die heb ik nu gebruikt ;)

Je kunt met dit product inderdaad op een heel makkelijke manier 5 keer het (bijna) volledige Office pakket installeren (ook voor offline gebruik). Ook de Office on Demand-functie werkt heel goed: je kunt gewoon zonder te installeren gebruik maken van het volledige Word, PowerPoint, etc. (m.b.v. een internetverbinding). Je kunt met dit pakket ook de Office Mobile app gebruiken, om Office bestanden te bekijken en bewerken. Werkt prima, maar heeft wel weinig functies om te bewerken (alleen functies voor tekstopmaak).

Voldoet dus aan mijn eisen, ik ben er tevreden mee :)