screensaver xbmc hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• klen_ghost
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-07 20:49
We zitten met een probleem,
Onze screensaver (slideshow plugin voor xbmc) als volgt:
We hebben alle files op een volgend genummerd dus 1 -2-3-4 t/m 126 (aantal foto's).
Nu doet de slideshow plugin het volgende :
Start bij 1 gaat dan 10 dan 100 dan alles t/m 110,
om vervolgens terug naar begin te gaan en nog niet mijn volgorde te af te spelen.

wat doe ik fout.

heb proberen andere plugins te vinden maar dat viel tegen (hadden niet de functie die ik nodig had).
ga nu het volgende proberen 00 voor de nummering zoals loeberce aangeeft.
Daarna een update hier om te laten weten of het heeft geholpen.

excuus voor het ontbreken van de hardware info
raspberry pi model b 512mb.

edit:
het werkt nu zoals het moet (vergeten eerst de cache te updaten alvorens te testen haha)

[ Voor 52% gewijzigd door klen_ghost op 26-09-2013 12:19 ]

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44
Wat, hoe? Kun je het eens opnieuw typen en hoofdletters,punten en comma's gebruiken, want duidelijk is het niet wat er nu fout gaat.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:59

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al gezocht en geprobeerd om dit probleem op te lossen? We verwachten op GoT eigen inzet, we zijn immers geen helpdesk.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 14:10
Het lijkt in de nummering te zitten. Gebruik 001 t/m 009, 010 t/m 099 en dan 100 t/m 999 als bestandsnaam en probeer het dan nog eens.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:26

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wat loeberce zegt. Het is altijd de naamgeving als je van 1 naar 10 gaat en 2 t/m 9 worden overgeslagen. Dit had je zelf ook kunnen vinden door de werking van de plugin te lezen en bijbehorende ervaringen. Het zou mij niet eens verbazen als dit al in het xbmc topic is besproken.

Je topic start rammelt ook nog eens aan alle kanten. Je zegt niet een waar je xbmc op draait.

Commandline FTW | Tweakt met mate