Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

e-mail (Incredimail) probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik gelijk met de deur in huis vallen: Mijn moeder blijft iedere keer 360 van dezelfde mails binnenkrijgen in Incredimail (een soort 'leuker' programma voor Outlook), nu ben ik haar al druk aan het overhalen om over te stappen op Gmail, omdat Outlook toch wel echt heel achterhaald is.

Maar na veel te hebben ge-googled, heb ik niets kunnen vinden naast deze link: http://help.incredimail.c...7&lang_id=9&referrer_id=5
Maar dit hielp mij niet omdat ik die mappen niet kan vinden op een Nederlandse PC.

Het is gruwelijk irritant en ik weet nu niet meer wat ik ermee aan moet. Ook weet ik niet of dit het juiste forum-deel is om het in te vragen; graag verplaatsen als ik hier fout zit.

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:14
%appdata% in je adresbalk typen van een verkenner.
en verborgen bestanden laten zien aanvinken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-11 14:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En toch heeft dit niets met Netwerken te maken. Move naar Client Software Algemeen :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank!

En de mappen zijn al zichtbaar.

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Brr, incredimail. Naar mijn idee een mail programma met bloat / adware.
Mocht je moeder toch vast willen houden aan een e-mail programma, dan kan ik je Thunderbird aanraden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Was het al gelukt nu de mappen zichtbaar zijn? Zo niet:

Je zult op Tweakers (hopelijk :+ ) weinig praktijkervaring vinden met incredimail. Dus generieke suggesties:
- leave mail on server uitzetten, of evt via webmail/telnet het betreffende bestand verwijderen
- corrupt databestand?
- virusscanner die raar in de weg zit?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Overstappen van Outlook (/Incredimail) naar Gmail? Volgens mij gaat er daar al iets mis, gmail is een mailprovider (zo als Hotmail etc) en Outlook is de client die het ophaalt.

Wat bij ons overigens goed werkt is Gmail icm Thunderbird! :)
Pagina: 1