Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier op tweakers en ben nu opzoek naar een nieuwe pc voor een budget tussen de €600-€700
Ik heb geen andere onderdelen meer voor mijn nieuwe pc en alles moet dus nog gekocht worden. Ik heb verder geen voorkeuren voor merken als het maar goed werkt voor games. De games hoeven opzich niet op de allerhoogste settings te werken.
Even een voorbeeld.
Ik zag een systeem bij computergalaxy en kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden en wat er nog aan toegevoegd moet worden.
Behuizing CoolerMaster Elite 430 (zie foto)
Voeding 600W ultra stille power supply
Processor AMD BullDozer FX-6300 SIX-Core BLACK EDITION (AM3+, 6 x 3.5 Ghz , boxed)
Moederbord Asrock 970 PRO3 (Gamers Bord) (ondersteunt tot 32GB werkgeheugen en AMD Acht-Core voor een eventuele upgrade in de toekomst)
Videokaart AMD RADEON HD7750 2GB DirectX 11.1, HDMI-out (zie foto)
Hardeschijf 500GB S-ata3 7200RPM
Geheugen KINGSTON HyperX 8GB DDR3 1600MHZ PC3-12800--> levenslange Garantie <--
Geluidskaart REALTEK 7.1 High-Definition Audio
Netwerkkaart LAN 10/100/1000 mbps
USB 2.0 aansluitingen 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de voorkant
USB 3.0 aansluitingen 2x Usb 3.0 aan de achterkant
Microfoon aansluiting 1x aan de voorkant
Koptelefoon aansluiting 1x aan de voorkant
DVD Brander Samsung DVD-RW Dual Layer 24x +/-
Garantie 2 jaar inclusief ondersteuning
Dit systeem kost €500,- dus er is nog ruimte voor evt. een SSD en/of een andere video kaart
Ik hoor van jullie!
Ik ben nieuw hier op tweakers en ben nu opzoek naar een nieuwe pc voor een budget tussen de €600-€700
Ik heb geen andere onderdelen meer voor mijn nieuwe pc en alles moet dus nog gekocht worden. Ik heb verder geen voorkeuren voor merken als het maar goed werkt voor games. De games hoeven opzich niet op de allerhoogste settings te werken.
Even een voorbeeld.
Ik zag een systeem bij computergalaxy en kunnen jullie zeggen wat jullie ervan vinden en wat er nog aan toegevoegd moet worden.
Behuizing CoolerMaster Elite 430 (zie foto)
Voeding 600W ultra stille power supply
Processor AMD BullDozer FX-6300 SIX-Core BLACK EDITION (AM3+, 6 x 3.5 Ghz , boxed)
Moederbord Asrock 970 PRO3 (Gamers Bord) (ondersteunt tot 32GB werkgeheugen en AMD Acht-Core voor een eventuele upgrade in de toekomst)
Videokaart AMD RADEON HD7750 2GB DirectX 11.1, HDMI-out (zie foto)
Hardeschijf 500GB S-ata3 7200RPM
Geheugen KINGSTON HyperX 8GB DDR3 1600MHZ PC3-12800--> levenslange Garantie <--
Geluidskaart REALTEK 7.1 High-Definition Audio
Netwerkkaart LAN 10/100/1000 mbps
USB 2.0 aansluitingen 4x Usb 2.0 aan de achterkant, 2x USB 2.0 aan de voorkant
USB 3.0 aansluitingen 2x Usb 3.0 aan de achterkant
Microfoon aansluiting 1x aan de voorkant
Koptelefoon aansluiting 1x aan de voorkant
DVD Brander Samsung DVD-RW Dual Layer 24x +/-
Garantie 2 jaar inclusief ondersteuning
Dit systeem kost €500,- dus er is nog ruimte voor evt. een SSD en/of een andere video kaart
Ik hoor van jullie!