"Wijziging User Review - [TP1] [tering-jantje]".

Pagina: 1
Acties:

• TP1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Communicatie en afhandeling staan bij mij hoog in het vaandel en heb 765 positieve feedbacks niet zo maar gehaald.

Persoonlijk vind ik de feedback van tering-jantje enigszins onterecht. Het had zeker beter gekund, maar ja zelf is tering-jantje ook nalatig geweest en heft absoluut niet op tijd gereageerd toen ik een datum en tijd tot 2 keer heb aangegeven. Zelfs maandag de gehele dag gewacht ook na 17.30 uur en ik krijg pas een reactie op dinsdag terwijl tot en met maandag goed gecommuniceerd heb in weekend en maandag. Dan ben je helaas wel te laat, en heb ik voldoende speling gegeven.

Communicatie is van beide kanten een beetje misgelopen, maar ik heb er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen en ruim de tijd geven om te reageren en alsnog de deal te kunnen sluiten en heb dit ook besproken met de andere tweaker die geduldig heeft gewacht. Ik hoorde maar niets zondag en maandag dus zijn de DS games uiteindelijk gegaan naar de andere Tweaker waar ik ook goede communicatie mee had per mail. En ik wil absoluut benadrukken : Ik heb steeds gezegd dat hij het eerste was maar ook verteld als tering-jantje niet zou reageren de games naar die andere tweaker gingen

Heb tering-jantje constant op de hoogte gehouden en zelfs maandag gewacht dus zelf heb je ook niet gereageerd op tijd.

Het is absoluut nooit mijn bedoeling geweest om zo te handelen maar het is voor beide partijen enigszins mis gelopen en misschien niet helemaal volgens het boekje gegaan, dat spijt mij enorm, praat er dan over en geef niet meteen een negatieve feedback, aangezien ik 765 positieve feedback heb gehaald en communicatie en goede afhandeling hoog in het vaandel staan. En overigens is het absoluut ook nooit mijn bedoeling geweest om jou (tering-jantje) te benadelen en ook 3 negatieve feedback te geven.

We hebben goed overleg gehad en kunnen alsnog tot een deal komen en dan is het voorstel om te beginnen met een schone lei, zonder de smet van de 3 negatieve feedback wat ik nooit zo bedoeld heb te doen, zoals ik al zeg, 765 positief zegt meer dan 3 negatieve, maar ik zou deze (3) graag willen laten aanpassen of liever verwijderen. We hebben goed contact gehad en zijn beide fout geweest, en zijn beide bereid tot een oplossing.

Het gaat om 3 maal DS games (3 advertenties)
V&A aangeboden: Vakantiepret for kids: < NIEUW > Jewel Master Cradle of Rome2 (3DS)
V&A aangeboden: Vakantiepret for kids: < NIEUW > Bejuweled Twist (DS)
V&A aangeboden: Vakantiepret for kids: < NIEUW > Retro Arcade Toppers (DS) (tering-jantje heeft deze advertentie gebruikt voor de feedback --> V&A aangeboden: Vakantiepret for kids: < NIEUW > Retro Arcade Toppers (DS)

gallery: TP1

Met vriendelijke groet,
Ton (TP1)

• TP1
DM gestuurd en uitleg gegeven

Verwijderd

Doe nou eens niet!

[ Voor 78% gewijzigd door Microkid op 26-09-2013 22:52 ]

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 13:57
niet doen

[ Voor 89% gewijzigd door Microkid op 26-09-2013 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:06
We hebben afspraken gemaakt over de levering van de spellen. Bij deze akkoord van mijn kant om de reviews te verwijderen.

• TP1
We hebben goed overleg gehad en kunnen alsnog tot een deal komen en dan is het voorstel om te beginnen met een schone lei, zonder de smet van de 3 negatieve feedback wat ik nooit zo bedoeld heb te doen, zoals ik al zeg, 765 positief zegt meer dan 3 negatieve, maar ik zou deze (3) graag willen laten aanpassen of liever verwijderen. We hebben goed contact gehad en zijn beide fout geweest, en zijn beide bereid tot een oplossing.

Inderdaad goede afspraken gemaakt. Akkoord ook van mijn kant. Beide dus akkoord

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Okidoki :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• TP1
Goedemorgen FlipFluitketel

Zou u tevens de feedback kunnen verwijderen uit het account van tering-jantje.s.v.p.
gallery: tering-jantje

We hebben zoals gezegd afspraken gemaakt over de levering van de spellen. Bij deze akkoord van mijn kant om de reviews te verwijderen, ook van zijn account:
Het is absoluut nooit mijn bedoeling geweest om zo te handelen en ik zou nooit misbruik willen maken van uw geweldige website. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Ton (TP1)

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Oeps.. Daar was ik vergeten te kijken. :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.