Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Website maken waarbij ingelogd kan worden door derden

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als het verkeerd staat, ben nieuw en heb echt mijn best gedaan zo goed mogelijk te plaatsen O-)

Goh, nooit gedacht hier op Tweakers aangemeld te zijn, laat staan een topic te openen.
Ik kom bij Bokt.nl vandaan en zo dacht ik meteen aan Tweakers voor hulp!
Hopelijk zitter er ook zulke slimme lieve behulpzame tweakers als ik in gedachte heb door de tweakers op bokt :*)

Ik ben nu zelfstandigondernemer als Gastouder, en heb zelf mijn site gebouwd e.d via Vistaprint.
Nu ben ik de overstap aan het maken naar Gastouderbureau en dit dus aan het opzetten.
Graag wil ik nu een eigen professionele ogende site die ik nergens anders tegen kom zoals je met Vistaprint dus wel hebt.
Mijn lieve buurvrouw ontwerp mijn logo en huisstijl (is haar beroep ook) en nu ben ik mij aan het orienteren
waar mijn domeinnaam e.d te kopen. (Wellicht hebben jullie daar tips voor?)

Als Gastouderbureau breng je koppelingen tot stand tussen gastouder en vraagouders.
De bedoeling is, dat de vraag- en gastouders op mijn site kunnen inloggen naar hun persoonlijke pagina waar ze hun koppelingen kunnen zien, de contracten en de uren kunnen registreren.
Maar waar o waar kan je een site maken waar dit kan. Ik lees over plugins en wordpress komt veel naar boven. Klopt dat dat dit via wordpress kan?

Ik ben op zich wel vrij handig met de computer en internet en zo, maar niet thuis in de moeilijke termen.

Kunenn jullie mij op weg helpen / advies geven? Of wellicht waar ik dit als het echt nodig is voor een goede prijs kan laten doen?

Bedankt alvast!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bovenaan dit forum prijken een aantal topics, waaronder Waar hoort mijn topic? en Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

In de eerste lees je:
[q]Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
• Firefox plaatst je divs niet goed.
• Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
• Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.

En de tweede kun je gebruiken om de klus, eventueel, uit te besteden. In de Devschuur® hebben we 't echter over zélf programmeren / maken. Als je daar nog niet in thuis bent, no harm, dan zul je dus moeten beginnen bij de basis (doe een tutorialletje HTML, CSS, PHP/ASP.Net ofzo). Als je concrete vragen hebt dan ben je hier van harte welkom, maar je kunt niet van ons verwachten dat we je in een topic even gaan uitleggen hoe je een website bouwt (c.q. aan het handje houden tijdens 't bouwen ervan). De vragen m.b.t. plugins/wordpress kun je prima zelf beantwoorden als je even de tijd neemt wat documentatie van Wordpress danwel de betreffende plugin(s) door te nemen.

Eventuele hosting/domeinnaamregistratie kun je, als je de klus uitbesteedt, waarschijnlijk het best aan diezelfde webtoko overlaten, wil je het zelf regelen dan zijn er legio bedrijven op google te vinden die dit voor je doen. Voor ervaringen met bedrijven, prijzen etc. kun je eens loenzen in Internetproviders en Hosting.

Tot slot: als je buuf je logo/huisstijl ontwerpt, kan zij dan niet ook meteen een leuk designtje voor je site maken / misschien zelfs wel de site bouwen? Veel grafici (lang niet alle echter) zijn vaak prima in staat een (simpel) siteje te bouwen en anders heeft ze in ieder geval waarschijnlijk wel contacten die ze je kan adviseren om eens aan te kloppen met je opdracht.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 26-09-2013 14:04 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.