Goedenmiddag heren,
Ik kreeg vanuit mijn zus de vraag om voor haar een nieuwe laptop uit te zoeken. Vanwege medische redenen mag deze laptop niet zwaar zijn (handig om mee te dragen dus). Het betreft een laptop voor haar studie welke voornamelijk gebruikt zal worden voor verslagen, notities, video kijken/ internet surfen. Niks die-hards dus.
Er zijn een aantal eisen:
Ik kwam zelf al op deze HP, enige nadeel vind ik nog de HDD grootte. Is ook lastig zoeken in de pricewatch want volgens mij krijg je geen cache ssd te zien als je ssd aanvinkt.
pricewatch: HP Envy 13-2100ed
Dan ook nog deze. Ik heb alleen geen ervaring met asus.
pricewatch: Acer Aspire S5-391-73514G25akk
Iemand wellicht nog tips, of uit eigen ervaring? Stel dat een 1000,- apparaat echt super is dan mag dit ook best vermeld worden.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Ik kreeg vanuit mijn zus de vraag om voor haar een nieuwe laptop uit te zoeken. Vanwege medische redenen mag deze laptop niet zwaar zijn (handig om mee te dragen dus). Het betreft een laptop voor haar studie welke voornamelijk gebruikt zal worden voor verslagen, notities, video kijken/ internet surfen. Niks die-hards dus.
Er zijn een aantal eisen:
- Licht gewicht (Ultrabook/Netbook). Graag advies, ikzelf heb gezocht op <2 kilo (is dit licht?)
- SSD (+ eventuele extra hdd, of cache ssd+hdd). Minimaal 128GB hdd, liefst 256 (of meer)
- Goede accuduur
- 13.3"
- Budget +/- 800 euro.
- Minimaal 2 jaar garantie, liever 3.
- Geen touch, dit vind ze/ik niet nodig en maakt de laptop alleen maar duurder.
Ik kwam zelf al op deze HP, enige nadeel vind ik nog de HDD grootte. Is ook lastig zoeken in de pricewatch want volgens mij krijg je geen cache ssd te zien als je ssd aanvinkt.
pricewatch: HP Envy 13-2100ed
Dan ook nog deze. Ik heb alleen geen ervaring met asus.
pricewatch: Acer Aspire S5-391-73514G25akk
Iemand wellicht nog tips, of uit eigen ervaring? Stel dat een 1000,- apparaat echt super is dan mag dit ook best vermeld worden.
Alvast bedankt voor jullie tijd!