Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17 of 18inch, voor moeder of toch een all in 400 tot 700euro

Pagina: 1
Acties:

• dimir
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Hoi allen.

Voor mijn lieve moeder zoek ik een laptop minstens 17 inch liefst groter.
Ze heeft em geregeld op schoot, soms op (de grote) hoek van de bank en soms op de eetkamer tafel.
Die enkele keer dat ze em meeneemt is zeldzaam dus gewicht maakt niet uit, net als ik met mijn 18 inch, sleept ze em dan maar mee in zo een harde reis koffer op wieltjes :D

Ik zat zelf wel es naar zo een all in ding te kijken maar das toch wat lastig op schoot nemen, een boekweit kussen zou uitkomst kunnen bieden of ik maak zelf een soort schoot opzet ding.

Ze gebruikt em voornamelijk om der landleven te onderhouden XD, tekst verwerken emailen.
Muziek luisterd ze ook veel maar dan met koptelefoon op dus de speakers in laptop zijn onbelangrijk.
Wat series en zo nu en dan een film, HDMI zodat ze de ook films etc op de tv kan kijen, zo nu en dan skypen etc.
Foto bewerking zal ze in de toekomst ook wel wat mee bezig gaan.

Het budget is vanaf 400 tot 700 .
Geen merkvoorkeur, mag ook ouder/demo/refurbished etc model zijn
Ben zelf al flink op zoek geweest maar loop er op vast.

Graag jullie hulp en advies gevraagd.

misschien is dit wat?
http://azerty.nl/1-1238-641511/asus-x75vc-ty143h.html

[ Voor 3% gewijzigd door dimir op 26-09-2013 02:18 . Reden: spelfoutje, linkje naar een laptop ]

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Tja. Ik zou zeggen neem (een van de) goedkoopste uit deze lijst en zet er evt een SSD in voor de turbo-ervaring.

Zeker als je er een SSD inzet, maakt de processor niks meer uit voor dit gebruik.

[ Voor 11% gewijzigd door P_Tingen op 26-09-2013 09:43 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

• dimir
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
Ok zoiets had ik ookal in gedachte, maar is er nog een merk wat ik beter kan mijden?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

<onderbuikmode>
Acer had geen goede naam. Geen idee of dat nog zo is. Bij "Packard Bell" gaan hier in de kamer ook de wenkbrauwen omhoog. Van Toshiba, HP, Medion hoor ik geen slechte verhalen en van Asus alleen positieve geluiden.
</onderbuikmode>

... en gaat over tot de orde van de dag