Toon posts:

Wijziging User Review - [harrynaccy3] [Katwijck1]

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Verwijderd

Topicstarter
harrynaccy3
Hoi...
Meen jij dat nou echt met mijn beoordeling?
Ik kan toch niet de gehele dag op de mail zitten?
Wanneer heeft u een mail gestuurd? Tijdstip?

Ik vind dit erg vervelend wat u doet en hoor graag van u.

Mvg Ramon

--------------------------------------------------------------------------------

Woensdag 25 september 2013 08:05

--------------------------------------------------------------------------------

Katwijck1

Be Warcrafted

Goedemorgen Ramon,

Hieronder een copy paste zoals dit wordt weergegeven:

Dinsdag 24 september 2013 07:41
Beste harrynaccy3,

Onderstaand bericht is een reactie op 'Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5' (http://tweakers.net/aanbo...gtx660-ti-dc2og-2gd5.html).

----------

Goedemorgen,

Bij deze 140 ex. verzending geboden.

Met vriendelijke groet,

M. van der Bent

----------

Nogmaals zoals ik al aangaf was het geen e-mail maar een DM.

Met vriendelijke groet,

Martin van der Bent

My life for the Horde

Woensdag 25 september 2013 09:27

harrynaccy3

Ik kan echt nergens, maar dan ook negens dit mailtje vinden.
Elk mailtje heb ik gisteren beantwoord.
Maar dat terzjjde, ik vind dit in en in triest van jou.
Zou het misschien een mogelijk zijn dat iemand abusievelijk een mail weggooit?

Misschien is het dan een idee om een reminder te mailen en als deze niet beantwoord word, dan te gaan gaan klagen. Mijn dochtertjes van 5 en 7 weten zelfs dat zij dit soort dingen zelf op moeten lossen ipv te klikken...FOEI ;)

Woensdag 25 september 2013 09:44

Katwijck1

Be Warcrafted

Het is geen mail, het is een conversatie / discussie welke de Tweakers.net website verloopt en als je hem hebt weggegooid zal die in "Trash" staan, zie het navigatie menu aan de zijkant van het venster die je nu ziet.

My life for the Horde

Woensdag 25 september 2013 09:49

harrynaccy3

Ik 'heb 'm eindelijk gevonden, maar ik heb 'm gisteren echt niet gezien.
Feit blijft dat als ik een advertentie plaats, ik het artikel ook wil verkopen en er dus
geen enkel voordeel bij haal om niet te reageren. U had mij ook een reminder kunnen sturen.

Tevens staat er letterlijk dat u 140 biedt, er staat geen vraag betreffende een vraagprijs...

Ik vind het kinderachtig om een Tweaker die z'n best doet om het hier allemaal proffessioneel en netjes te doen, zo te beoordelen. Jij bent foutloos?
Oordeel niet zo snel!

Woensdag 25 september 2013 10:17

Katwijck1

Be Warcrafted

Dat lijkt mij ook, dat heb ik zelf namelijk ook. Vandaar dat ik het zo raar en haaks vond t.o.v. je eerdere beoordeling.

Ik geef je gelijk dat het beter had geweest om eerst opheldering te vragen. Helaas is de laatste tijd gebleken dat men hier ook geen boodschap aan heeft.

De spreekwoordelijke druppel heeft zich dan ten onrechte laten overlopen bij deze advertentie.
Ik zal een aanvulling plaatsen bij de beoordeling, ik kan deze helaas niet meer aanpassen danwel verwijderen.

Excuses voor de gang van zaken.

My life for the Horde

Woensdag 25 september 2013 10:22

harrynaccy3

Hoi Martin.

In ieder geval sportief dat jij er op terugkomt.

Ik heb geen belang bij slechte beoordelingen en probeer ook alles te doen om het zo goed en professioneel mogelijk te doen hier. Helaas ben ik mens ;)

Nogmaals sportief en hopelijk heb ik niet teveel last van deze beoordeling.

Groetjes en misschien tot ziens op deze mooie site.

Mvg Ramon

Woensdag 25 september 2013 10:47

harrynaccy3

Hoi Martin.

Ik heb de aanpassing gezien, dank daarvoor.

Mvg Ramon

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

FlipFluitketel

Frontpage Admin
De beoordeling is verwijderd. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.