xbox op hdmi in? amd radeon 7970

Pagina: 1
Acties:

• Trexpaxs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2025
hoi.
ik heb alles afgezocht wat ik kon, en normaal vind ik het. maar ik heb het opgegeven dus vandaar dit topic.

ik heb een xbox 360 (voor gta 5) maar wil eigenlijk gewoon op mijn pc scherm spelen.
ik heb 3 HP compaq LA2405wg schermen met eyefinity. maar ik heb een HDMI poort over...
kan ik die gebruiken om gewoon een venstertje te hebben met daarop mijn xbox?

verder, als dat natuurlijk niet kan. kan je van een hdmi kabel (uit de xbox) naar displaypoort gaan? zonder fratsen.

gr

voor vragen over mijn vraag, gewoon stellen, ik wil zoveel mogelijk info! bedankt!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

De HDMI aansluitingen op je videokaart zijn normaal gesproken uitgangen, geen ingangen. ;)
HDMI naar display port is daarentegen prima mogelijk, maar moet meestal wel actief gebeuren, dus met een omzetter.

Tesla Model Y RWD (2024)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:47
In theorie zou je dus op je schermen de DVI poort ongebruikt moeten hebben. Volgens mij is het dan ook prima mogelijk de HDMI kabel van de XBOX360 op een HDMI->DVI converter aan te sluiten, en die in één van de schermen te prikken. Dan is het op het scherm een kwestie van wisselen tussen inputs, hoef je ook geen kabels om te steken. Zelfde zou ook moeten werken als je de VGA-kabel gebruikt (apart verkrijgbaar)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

DVI is een makkelijkere optie inderdaad. VGA zou ik alleen als last resort gebruiken normaal gesproken, maar de gebruikte resolutie is toch laag, dus dan is dat ook nog een optie.

Tesla Model Y RWD (2024)

• Trexpaxs
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09-2025
het middelste en linker scherm gebruiken DVI en de rechter gebruikt disp.

het probleem is alleen als ik een scherm met disp. uit zet dan vermengelmoest mijn hele scherm instelling doordat die actief kan zien of mijn scherm aan staat of niet.
kan ik dat uitzetten? zo ja dan sluit ik dit topic en goan ik gamen. haha

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:43

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Er is een verschil met uitzetten en omschakelen, probeer het gewoon.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1