Graphics kaart installeren zonder beeld?

Pagina: 1
Acties:

• Coffee
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 07:21
Hallo iedereen.

Op het moment probeer ik een nvidia gpu te installeren. Maar aangezien de moederboord geen onboard graphics heeft (ik kan er geen scherm in pluggen) probeerde ik eerst de driver voor de nieuwe g Dus ik probeerde eerste de drivers te installeren en daarna de gpu erin te prikken. Alles ging goed totdat de nvidia drivers eerste de gpu wilde detecteren voor die de drivers installeert. En tsja, aangezien ik in mijn moederboord maar 1 slot heb voor een gpu zal dit niet gaan. Is het mogelijk om de drivers toch te installeren? of moet ik een nieuw moederbord (en daarmee een hele nieuwe pc) kopen?

Alvast bedankt!

Coffee.

EV3 +A LR, HA Yellow, Prusa Mini+, ERGA08EAV3H7 & EHBH08EF6V

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Wat?

Gewoon nieuwe er in en drivers installeren.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Coffee
Dat wil ik wel, maar als de drivers niet geinstalleerd zijn heb ik toch geen beeld? Want ik kan mn scherm niet op het moederbord aansluiten.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:06

DukeBox

loves wheat smoothies

Ook zonder drivers krijg je gewoon beeld (het zij alleen vga resolutie)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

jawel dan pakt windows standaard vga drivers. dont worry

beste deinstalleer je eerst je oude drivers

[ Voor 29% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 21:06 ]

Iperf

• Coffee
Oh, oke dat wist ik niet, thanks!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe denk je dat nieuwe PC's in gebruik genomen worden die geen onboard video hebben ?

• Coffee
ik verwacht eigenlijk dat de gpu driver van te voren op de hdd worden gezet. samen met heel windows. Anders is het geen doen om voor duizenden of zelfs meer apart al die drivers te slingeren

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En dat gebeurt dus ook in de vorm van de standaard vga driver ;) die elke vga kaart en ouder sinds het begin snapt.

Deze bevat bij lange na niet alle functionaliteit. maar geeft gewoon beeld. De driver van de videokaart zorgt dat alle functionaliteit uit de kast kan worden getrokken

[ Voor 46% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 21:43 ]

Iperf

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
Coffee schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:37:
ik verwacht eigenlijk dat de gpu driver van te voren op de hdd worden gezet. samen met heel windows. Anders is het geen doen om voor duizenden of zelfs meer apart al die drivers te slingeren
Voor kant-en-klaar Dell/HP/Acer bakken werkt dat, ja. Je zit hier echter op tweakers, dus veel van ons zullen zelf hun bak uit onderdelen hebben opgebouwd, en meestal begin je dan dus met een maagdelijk leeg systeem zonder kant-en-klare Windows image op de schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik denk dat het antwoord wel gevonden is. Ik zou graag zien dat er bij volgende topics en reactie's wat meer ontopic gereageerd wordt en wordt meer vooronderzoek wordt gedaan. Tweakers is een community die bereid is om te helpen, maar het is geen helpdesk
Pagina: 1