Toon posts:

Waar Sleeved Kabels vandaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 581 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb een mooi systeem, alleen wil ik graag ook nog mijn kabels mooi weg werken.
Dit kan natuurlijk het best met sleeved kabels.

Heeft iemand hier verstand van, en waar kan ik deze kabels halen?

Ik zoek ze of in het wit of in het zwart, het liefst wit ! :9

Mijn systeem: http://nl.hardware.info/u...ooled-gaming-pc#tab:fotos

Alvast bedankt!

MvG,

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-10 12:29

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Waarom weet je gewoon bij dit soort vragen dat de ts alleen maar vragen stelt en niets toevoegt aan het forum

Iperf

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

This is your friend

Ook handig om te lezen.

Oftewel met een klein beetje lezen kom je een heel eind

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
http://www.mdpc-x.com/ Voortaan wordt een beetje zoekwerk van jouw kant ook gewaardeerd, zie bovenstaande posts.... Magoed we zijn vroeger allemaal n00b geweest, dus vooruit maar weer. ;)

Mn 3D printer blogje..

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-08 23:56
FiXeL schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:49:
http://www.mdpc-x.com/ Voortaan wordt een beetje zoekwerk van jouw kant ook gewaardeerd, zie bovenstaande posts.... Magoed we zijn vroeger allemaal n00b geweest, dus vooruit maar weer. ;)
ik denk dat hij pre-sleeved kabels bedoelt ;P

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-10 10:47
fish schreef op woensdag 25 september 2013 @ 19:06:
Waarom weet je gewoon bij dit soort vragen dat de ts alleen maar vragen stelt en niets toevoegt aan het forum
Een forum is er om elkaar te helpen, dit soort opmerkingen dragen al helemaal niets bij

Verwijderd

Topicstarter
hellum schreef op woensdag 25 september 2013 @ 22:47:
[...]

Een forum is er om elkaar te helpen, dit soort opmerkingen dragen al helemaal niets bij
Danku, ik vind het idd ook raar dat ik hier geen vragen kan stellen... Wat een mensen hier

• Hukkel80
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 21:33

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Je kunt heel veel pre-sleeved kabels kopen. Bitfenix doet ze. Corsair voor hun eigen voedingen en diverse sleevers die het aanbieden om voor je te doen.

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 06:33:
[...]

Danku, ik vind het idd ook raar dat ik hier geen vragen kan stellen... Wat een mensen hier
NOFI, maar als je deze vraag letterlijk in google ingetikt had had je je antwoord al gevonden en hier geen apart topic voor hoeven openen.

Met het stellen van goede en onderbouwde vragen is absoluut niet mis, allesbehalve, maar enige inzet vooraf is wel gewenst.

Doe eerst wat onderzoek en stel je vraag pas als je er echt niet uit komt. En als je deze dan stelt geef dan even aan wat je zelf allemaal al uitgezocht hebt zodat mensen zien dat je al wat moeite gedaan hebt. Dan zullen ze ook sneller helpen en krijg je niet van dit soort opmerkingen.

Dit om een forum vol met dit soort simpele vragen te voorkomen.

Als ik al mijn vragen hier zou moeten posten dan zou er een aparte forum sectie "floriske.nl's vragenlijstje" moeten komen.

Dit is in mijn ogen 1 van de kwaliteiten van got: het feit dat je niet ondergesneeuwd wordt met allerlei korte topics.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Antwoorden zijn gegeven, verdere on-topic reacties zullen er waarschijnlijk niet meer komen. Dus hier doen we een slotje op.
Op zich had deze vraag prima beantwoord kunnen worden via Google. Vooral omdat casemodding fora en casemodding webshops vol staan met sleeve, kabels en pre-sleeved producten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.