Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Op zoek naar TV van +- €400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een TV van ongeveer €400. De grootte van de TV maakt niet heel veel uit, gewoon normaal tot groot formaat. De TV wil ik de komende tijd vooral gebruiken voor de PS3, dus hij moet wel HD-ready zijn. Ik heb geen idee naar welke beeldspecificaties ik moet kijken om er voor te zorgen dat ik gewoon een mooi strak beeld heb voor de PS3.

De TV moet welk over 2 HDMI-ingangen beschikken, namelijk één voor de PS3 en de ander voor de TV ontvanger.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2013 18:28 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Welke kanshebbers heb je zelf al gevonden?

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29

Chris van der G

Tailchakra

Nevermind!

[ Voor 95% gewijzigd door Chris van der G op 26-09-2013 08:10 . Reden: foutje! ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 11:47
Wat jij vraagt is eigenlijk niks speciaals. Tegenwoordig zijn alle tv's 'hd-ready' en beschikken ze over meerdere hdmi poorten.
Ik zou zeggen duik de pricewatch in en ga spelen met de filters of loop een Mediamarkt zaak binnen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze TV op het forum: http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=73375519

Valt hier nog iets over aan te merken?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is volgens mijn een 100Hz paneel en geen 200Hz, de gebruikelijk marketing poeha. Verder wordt er nogal lyrisch gedaan over de geluidskwaliteit, net als bij elke platte tv moet je je hier niet al te veel van voorstellen. De prijs is volgens mij voor dit model niet verkeerd.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is het kopen waard? Of zijn er nog betere modellen te verkrijgen?

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Als ik het zo lees zijn alle tv zowat geschikt voor jou wensen.
Zal de tv's wel eerst in het echt bekijken, er zit zoveel verschil in.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag deze op bol.com

http://www.bol.com/nl/p/philips-42pfl3108h/9200000014353079/

Ik zie dat dit een 100Hz (PMR) TV is. Klopt dit? Wil wel graag een TV met dat aantal Hz.

Edit:

Heb deze TV besteld via bol.com

De prijs en specificaties van de TV beviel me wel. Kijken of het 't geld waard was!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 18:24 ]

Pagina: 1