Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de Samsung van mijn broertje vandaag geroot en probeer nu CM 10.2 er op te zetten, echter wil dit niet lukken. Ook heb ik CWM geflashed en deze geeft een foutmelding, wanneer ik het zipje probeer te flashen.

Heeft iemand misschien een duidelijke uitleg, met wat je moet doen voor het installeren van Cyanogenmod.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:48
Kijk eens op XDA-developers. Daar staan zat tutorials op. Je geeft nu niet aan wat voor foutmelding je krijgt, en m'n glazen bol is toevallig stuk dus ik kan je niet verder helpen.

Over het algemeen: als je dit soort 'simpele' dingen zoals een custom recovery flashen al niet lukt kan je maar beter ver weg blijven van dat soort dingen of eerst meer kennis opdoen. Ik denk niet dat je broertje blij is als zometeen z'n telefoon kapot is en hij geen garantie meer heeft.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is dus niet de bedoeling; we verwachten op GoT wat meer zelfredzaamheid dan wat je hier laat zien. Je meldt uberhaubt niet eens om welke foutmelding het gaat, of wat je verder zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen. Daarnaast zijn er als je even zoekt voldoende guides te vinden voor de installatie.

Al met al gaat dit topic dicht wegens een gebrek aan inzet.

Dit topic is gesloten.