Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• basvaal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 15:53
Was even lastig inloggen via Ghana, maar het is me toch gelukt!

Ik lees vooral de topics, en hopelijk heeft iemand nog goede ideeen!

Mijn kantoor is in Ghana, haven stad Tema. We hebben 3 opties

1) 3g, dit werkt niet snel genoeg en is zwaar overbelast
2) ADSL, is super onbetrouwbaar
3) Infrarood link met glasvezel die het het land binnenkomt

Satelliet in geen optie omdat we veel met RDP werken en signaal is 600ms onderweg..
Militaire verbindingen beginnen bij 1600 Euro per maand, laat maar zitten dus :)

Wij werken momenteel met de infrarood en krijgen 512/256 voor 600 Euro per maand.

We denken eraan om meerdere ADSL (Vodaphone) verbindingen, om dropouts tegen te gaan. ADSL is 80 Euro per maand voor 512/256

Ik vind dat we veel meer kunnen krijgen voor het geld dat we nu betalen, ik ben erg nieuwsgierig of jullie nog goeie ideeen hebben!

PS Ik ben jaloers wat jullie allemaal hebben in NL en BE!!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je kan ook verbindingen combineren en met policy based routing bepalen welke internet-link gebruikt moet worden per type verkeer. Voor normaal web browsen en ander bulk verkeer kan je de satelliet gebruiken en voor latency gevoelige data, zoals VoIP en RDP, kan je de ADSL lijn gebruiken.
( Eventueel met 3G of een 2e ADSL lijn als backup.)

Verder kan je business kritische applicaties, zoals RDP, voorrang geven boven ander verkeer d.m.v. QoS. Als iemand zit te Youtubben of te Facebooken trekt dit niet de lijn dicht.

[ Voor 21% gewijzigd door Bl@ckbird op 25-09-2013 22:16 ]

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~