Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Commander69
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Commander69

Horseshoe solar

Topicstarter
Ik zoek eigenlijk een dual sim toestel waaebij ik op beide sim slots 3g of beter verbinding kan leggen.
De telefoons die ik vind hebben enkel een 3g sim slot en een tweede waarop je enkel gsm verbinding kunt leggen of mischien 2g ?
Bestaat dat wat ik zoek eigenlijk wel een dan liefst met een heel groot scherm.

40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:51

D4NG3R

kiwi

:)

http://www.zopomobileshop...tional-version-black.html

Dual sim? - Check
Dual 3G? - Check
Heel groot (Full-HD) scherm? - Check
Goedkoop? - Check

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-11 14:18

Baggeraar

Wat een gebagger..

of deze:

http://wolfgangmobile.com/at-as50se

dual 3G moet denk ik wel kunnen, maar doe even wat googlewerk.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
3G met beide simkaartenckan wel, maar niet tegelijk.
Je kiest op welke simkaart je de (snelle) 3G dataverbinding actief wilt hebben.
De ander moet het doen met 2G.
Dat toestel van de aldi is overigens een 'rebrand' van de chinese iOcean X7, waar de iOcean velen malen goedkoper is als je m in china zelf besteld en hierheen laat verzenden.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-11 20:51

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals je hierboven al leest aan onze reacties kan je het beste eens op de chinese markt kijken. Mooi draadje hierover:

Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Note: Ook bij de C2 geld het zelfde als hier boven staat. Een kaart doet 3G en de 2e doet 2G. Beide sloten ondersteunen 3G. Maar niet tegelijk.. Tegelijk kan momenteel op geen enkel toestel. (Sowieso zie ik ook niet in waarom je dit zou willen. Verwacht je dubbele snelheid oid? Voor simpelweg standby staan met bijv mail of whatsapp hoef je echt geen 3G te hebben).

[ Voor 50% gewijzigd door D4NG3R op 25-09-2013 13:50 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:26
Jiayu G4 kan op beide simkaarten 3G, maar niet tegelijk. Bij de Jiayu G3 kon je alleen op het eerste slot 3G inschakelen, op het 2e slot was 3G helemaal niet eens mogelijk.

Grote verschil zit vnml in de gebruikte chipset. Misschien dat het bij de G3S wel mogelijk is, die heeft een nieuwere chipset dan de oude G3.

• Commander69
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Commander69

Horseshoe solar

Topicstarter
D4NG3R schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:25:
Zoals je hierboven al leest aan onze reacties kan je het beste eens op de chinese markt kijken. Mooi draadje hierover:

Het topic voor onbekende Chinese smartphones

Note: Ook bij de C2 geld het zelfde als hier boven staat. Een kaart doet 3G en de 2e doet 2G. Beide sloten ondersteunen 3G. Maar niet tegelijk.. Tegelijk kan momenteel op geen enkel toestel. (Sowieso zie ik ook niet in waarom je dit zou willen. Verwacht je dubbele snelheid oid? Voor simpelweg standby staan met bijv mail of whatsapp hoef je echt geen 3G te hebben).
Nee ik wil niet dubbel 3g ofzo

maar een telefoon waarvan ik kan kiezen van welke simslots (dus provider) ik de 3G wil.
Op mijn huidige werkplek is KPN nl. om te huilen. (8e verdieping, gecoat glas) ook gewoon bellen valt regelmatig uit.
Vodafone doet het wel goed.

Ik zit nl. aan dit 'monster' te denken http://www.pandawill.com/...t-ota-otg-ogs-p78378.html

Bij sommige chinese telefoons zie je nl. staan dat er slechts op 1 slot 3G ondersteund wordt. Maar wellicht dat daarmee dan bedoelt wordt dat er 1 3G verbinding te gelijk open kan staan i.t.t. 2 (dual standby) GSM

40x380Wp Solaredge SE16K E-ESE-SE-SSE-S-SSW-SW-WSW / 3xVictron MPII 5000 / DIY 16 kWh

• dutchgio
  • Nu online
De Soc is hetzelfde, en dus het verbinden met 3G bij de sim-kaarten ook.
Inderdaad, alleen 3G op 1 sim tegelijkertijd, maar je kunt wel kiezen op welke simkaart je dit wilt, zoals hierboven ook beschreven.

• KabalA!
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 23:22

KabalA!

[ No-Life ]

Wat ik me afvraag bij dual sim telefoons is vooral hoe bijvoorbeeld Whatsapp hiermee omgaat... kan je met 2 nummers berichten ontvangen of snap ie dat niet en moet je er 1 kiezen??

Als het niet kapot gaat, gaat het niet hard genoeg

• dutchgio
  • Nu online
KabalA! schreef op woensdag 25 september 2013 @ 21:59:
Wat ik me afvraag bij dual sim telefoons is vooral hoe bijvoorbeeld Whatsapp hiermee omgaat... kan je met 2 nummers berichten ontvangen of snap ie dat niet en moet je er 1 kiezen??
Je kunt wel 2 whatsapp accounts registreren, maar omdat je nog steeds maar 1 telefoon hebt, kun je whatsapp zelf maar 1 keer installeren.
Er zijn wel methodes om via roottoegamg te kunnen wisselen tussen 2 accounts, maar het wisselen naar account 1 zorgt er automatisch voor dat berichten voor account 2 pas binnenkomen en verzonden kunnen worden als je weer 'terugswitched', waarma account 1 onbereikbaar wordt.
Niet echt een idiale situatie dus.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic verplaatst naar MAA

Cogitationis poenam nemo patitur

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-10 16:45
Ik was eigenlijk opzoek naar het zelfde als de TS.
Helaas hebben de phones die hierboven worden aangeraden een MediaTek processor.
Deze wil ik vermeiden doordat er mensen zijn die last hebben van de GPS. De GPS vind ik belangrijk.

Dual SIM 3g. zowel een NL sim als en DE sim. Ik woon aan de grens en het gebeurd mij geregeld (en ik kom vaak in DE) dat ik overschakel op het Duitse netwerk. ik neem ook maar een Duits sim only internet abbo.
Ik probeer je topic niet te kapen. ik denk dat je hier zelf ook wat aan hebt.

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• alien433
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-08-2023
dutchgio schreef op woensdag 25 september 2013 @ 13:10:
3G met beide simkaartenckan wel, maar niet tegelijk.
Je kiest op welke simkaart je de (snelle) 3G dataverbinding actief wilt hebben.
De ander moet het doen met 2G.
Dat toestel van de aldi is overigens een 'rebrand' van de chinese iOcean X7, waar de iOcean velen malen goedkoper is als je m in china zelf besteld en hierheen laat verzenden.
Nee het is geen iOceon rebrand, want de sim inleg is anders. Het is meer een andere gsm
Pagina: 1