Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-11 09:29
Hallo,

Graag zou ik een extra alert ontvangen als ik een mail binnen krijg op mijn android (HTC One X) telefoon.
Het gaat er niet om om voor alle mails een bericht te krijgen maar voor mails van een bepaalde afzender of met een bepaalde tekst in het subject.

Bij voorbaat dank voor de tips.

Mvg,

René

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:04
Misschien handig voordat mensen tips gaan geven en jij gaat antwoorden met "die werkt niet", "dat vind ik niks" e.d. dat je even meldt wélke apps je reeds hebt geprobeerd. Scheelt een hoop tekst, tijd en irritatie :)

Nickname does not reflect reality

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

hop en alvast 1 app Google Play: Incoming Message Alert Lite

maar beantwoord vooral de vraag boven

[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 25-09-2013 09:39 ]

Iperf

• MY00
Ik heb nog niet zo heel veel apps geprobeerd, 3 stuks maar dat bleken meer apps te zijn te vervanging van het orginele mail programma. Maar het moet werken met mijn Office365 account.
Ben op dit moment blij met elke tip.

• MY00
Heb er nu nog meer geprobeerd maar samen met Office365 krijg ik deze helaas niet werkend.
eNotify was de app welke mij de meeste hoop gaf, deze heeft al een 365 account in de aanbieding, maar helaas werkte deze niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Krijg je wel een normale mail client geconfigureerd met office 365 dan ?

in office 365 kun je ook gewoon rules aanmaken he. dus je bepaalde mailtjes naar je gmail sturen

[ Voor 40% gewijzigd door Fish op 27-09-2013 12:05 ]

Iperf

• MY00
Ja ik krijg wel de normale client geconfigureerd. Het gaat om zakelijke mail, wat we voor meerdere mensen moeten gaan inrichten.

• wian_gn
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 12:01
Als Office365 met een IMAP-client aan te spreken is zou ik gewoon die mailtjes waarvoor je een alert wilt zien kopieren of verschuiven in één (of meerdere) mappen. Vervolgens dan alleen díe mappen 'abonneren' in je mailclient op de telefoon. Zelf heb ik dat zo met K9, en dat draait naar volle tevredenheid.
Pagina: 1