[IT Crowd] Aanstaande vrijdag allerlaatste aflevering

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 22:10

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik kwam er zojuist achter dat aanstaande vrijdag er een nieuwe aflevering van The IT Crowd zal zijn, eentje waarmee de serie definitief een einde krijgt. Een aflevering van 40 minuten zelfs! Zie hier en hier.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :) :) :) :9 :9 :9 8) 8) 8) :D :D :D :9~ :9~ :9~

Was echt ff happy toen ik dit las. Wist helemaal niet dat er nog een afsluitende aflevering zou komen! Heerlijk! Nog één keertje die heerlijke humor! Nerdgasm! :P

(ik kon zo 1-2-3 geen afzonderlijk IT Crowd topic vinden, dus vond het wel gepast om dit nieuws d.m.v. een eigen topic onder de aandacht te brengen van de liefhebbers van deze topserie :))

[ Voor 11% gewijzigd door Wildfire op 24-09-2013 22:27 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:06
Oeh, 3 jaar op gewacht :D
Eeuwig zonde dat ze er niet mee verder gegaan zijn.

Verwijderd

Best wel bittersweet, maar goed, elk beetje meer is _/-\o_ *O* oOo _O- <3

• DonUber
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-07 13:22
Geweldig! Ik vond het inderdaad ook erg zonde dat de serie stopte maar aan de andere kant, als ze echt niet zoveel inspiratie meer hadden was het wel beter zo, zodat de algemene kwaliteit van de serie in stand blijft.

Ben erg benieuwd naar de nieuwe epi :)

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:48

Felyrion

goodgoan!

Ahh, heel vet :) Vond het echt een leuke serie. Wel goed dat ze het niet uitrekken met uitzendingen die niet goed genoeg zijn.
Ben benieuwd!

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
Leuk, kan haast niet wachten!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

*nerdgasm* idd. Thanks voor de notice. We hebben er lang voor moeten wachten. Enigszins jammer dat het hierna helemaal stopt, maar aan de andere kant, meer materiaal om van te genieten.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nog een laatste maal IT crowd! _/-\o_ _/-\o_

39

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:15

Cyphax

Moderator LNX
WOOHOO!! Toch! Ik was al bang dat ie niet meer zou komen.

Voor de liefhebbers wil ik deze gelegenheid even beetpakken om te wijzen op Black Books, dat grotendeels dezelfde charme heeft als The IT Crowd (minus de IT-context).

Saved by the buoyancy of citrus

• DonUber
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-07 13:22
En wat vonden jullie er van? In mijn opinie was het weer de oude heerlijke IT Crowd humor en op zich een mooie afsluiting (in hoeverre er een verhaal zat in de serie :P).

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hij was goed :)
Try turning it off and on again...

Verwijderd

/me kijkt nog even niet want dan is het echt het einde :/

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hij was echt weer goed _O_

eigenlijk heel cru om dit nog eenmaal zo te doen, so teasing...

achja, Arrested development kwam na 7 jaar ook weer een heel seizoen, never say never...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
spoiler:
Jep, dat laatste is precies hoe ik me anonymous altijd voorstelde.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:20
Juist gekeken, echt geniaal :D

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:59
Alles wat The IT Crowd voor gekend was en voor geliefd was, was aanwezig in deze episode. Het was écht een gelaagde final episode.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb inderdaad een aantal keer een schaterlach eruit gegooid, en met veel plezier gekeken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:49
Ik heb kromgelegen vanwege de scene met de telefooncel...prachtig!

Toch mooi zo'n afsluitende aflevering (alhoewel een film ook welkom was ;) )

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik kan niet zo 1-2-3 een film bedenken die vanuit een serie is opgestart waar ik nu ineens extra voldoening van kreeg...

ik bedoel vanuit een film een spinoff als serie, dat is prima, dan denk je: wat een vette film, nu MOARRR.

Maar een film die na een serie volgt... dan denk ik altijd dat ik een extra lange aflevering zit te bekijken (en met animated series zoals South Park of The Simpsons had ik dat al helemaal...)

Prima afsluiter zo.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

LuNaTiC schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:24:

Maar een film die na een serie volgt... dan denk ik altijd dat ik een extra lange aflevering zit te bekijken
Mwoah, Serenity als afsluiter voor Firefly was toch gewoon een prima film.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Oke, iets met een uitzondering die de regel... (al moet ik zeggen dat zowel Firefly als Serenity nog steeds op mijn 'to do list' staat.

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:47
Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:26:
[...]

Mwoah, Serenity als afsluiter voor Firefly was toch gewoon een prima film.
True, maar een eind aan een serie die nog lang niet gestopt hoefde te worden.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:42

vooghel

Cunning linguist

Ik zag afgelopen week tijdens een vlucht met Singapore Airlines een 'behind the scenes' docu van The I.T. Crowd: The IT Crowd Manual. Erg leuk om te kijken en weer wat leuke scenes terug te zien :).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Bedankt voor de tip! Lijkt me een leuk nagerechtje van deze serie :)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Joh, je hoeft niet te kijken ;)

The Office is uiteindelijk - op zijn eigen manier - ook goedgekomen ;)

Verwijderd

Over het algemeen zijn remakes gewoon ruk :P

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dus ik heb de serie net ontdekt. 5 “seizoenen” gekeken op Netflix om erachter te komen dat het dan al stopt. Nog zoveel potentie. De karakters zijn heerlijk en doen me zelfs denken aan wat oude collega’s :’).

Sorry voor de kick. Maar is de Amerikaanse variant een beetje te kijken? Want de cast hebben ze 1 op 1 vervangen, maar ik kan me niet voorstellen dat de droge Britse humor dan ten goede komt.
Cast uit de VS:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MFrDyIMwuhTIL7MCK96fa1LB/full.jpg

Edit. Dit is gewoon naar:

[ Voor 13% gewijzigd door Kecin op 16-11-2018 10:23 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Reinier
  • Laatst online: 19:56

Reinier

\o/

Richard Ayoade lijkt wel een robot. Intonatie en alles zijn bijna 100% identiek.

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:09
Kecin schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:20:
Dus ik heb de serie net ontdekt. 5 “seizoenen” gekeken op Netflix om erachter te komen dat het dan al stopt. Nog zoveel potentie. De karakters zijn heerlijk en doen me zelfs denken aan wat oude collega’s :’).

Sorry voor de kick. Maar is de Amerikaanse variant een beetje te kijken? Want de cast hebben ze 1 op 1 vervangen, maar ik kan me niet voorstellen dat de droge Britse humor dan ten goede komt.
Er is geen Amerikaanse serie van the IT Crowd. Er is ooit een pilot gemaakt maar de serie is er uiteindelijk niet gekomen. Ook een tweede poging is niet geslaagd. Ze schijnen het nu voor de derde keer te proberen maar die serie is nog niet uit. De schrijver van de Engelse serie schijnt hierbij betrokken te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Destiny op 16-11-2018 10:54 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Destiny schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:46:
[...]

Er is geen Amerikaanse serie van the IT Crowd. Er is ooit een pilot gemaakt maar de serie is er uiteindelijk niet gekomen. Ook een tweede poging is niet geslaagd. Ze schijnen het nu voor de derde keer te proberen maar die serie is nog niet uit. De schrijver van de Engelse serie schijnt hierbij betrokken te zijn.
Ah, dat had ik niet gevonden. Goed om te weten want bovenstaande ziet er slecht uit.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1