Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Goed scherm, geen 3D of Smart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe televisie.
Van mij hoeft hier geen SMART en of 3D functionaliteit op te zitten.
Ik heb het idee dat je hier alleen maar voor betaalt en heb wel andere apparaten waarop ik kan internetten. 3D is niet aan mij besteed.

Nu zou ik graag wel LED, een hogere frequentie dan 100Hz (i.v.m. gamen) en het liefst de mogelijkheid om direct media e.d. af te kunnen spelen toegevoegd zien aan het scherm.
Ik denk dat ik op zoek ben naar een 40 of 42 inch.

Uit (beperkte) ervaring is dit nog al lastig te vinden. Kom dan al snel op buitenlandse sites(/modellen) uit.

In dit forum al snel de reactie op vergelijkbare topics dat de nieuwste snufjes 3D en smart cadeau krijgen maar zou het toch graag zonder zien..

Iemand ervaring en of suggesties?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Welbedoeld advies hoor. Ik lees doorgaans de adviestopics hier en reageer zelden. Jij zegt ze ook gelezen te hebben, maar dan snap ik werkelijk niet waarom je de vragen stelt die je stelt.

Lees hier 5 tot 10 topics over welke tv gekocht moet worden en je zou je mening bijgesteld moeten hebben en ook een idee hebben wat je moet willen.

Verwijderd

Topicstarter
Elk advies is welkom Hoijong.

Wellicht ben ik nog niet zo ver om mijn mening bij te stellen. Of nog niet adequaat uit mijn droom geholpen ;)

Mijn vraag is eigenlijk gewoon of iemand wel een fabrikant kent welke een scherm maakt waar volgens mij veel mensen oor naar hebben.. Die reactie heb ik niet kunnen vinden.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-11 21:29
Volgens mij is het haast niet mogelijk om een televisie uit het hogere segment te kopen zonder deze functies. Wat is je budget eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Het woord haast geeft me hoop ;)

Stel dat een volgepakte tv 1500 mag kosten en de "kalere" versie 1000 ben ik tevreden. Er zit ruimte in mijn budget.
Al zal mijn wederhelft er anders over denken.

• basshead91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-08-2024
Daar kun je al een heel aardige 50 of 55 incher mee kopen... Ik zou wel voor een plasma gaan als je het mooiste/beste beeld wilt hebben. Zoiets als dit:
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42GT60 Zwart
pricewatch: Panasonic TX-P50GT60 Zwart
Superhoge contrast hebben deze dingen, daar kan geen LED/LCD aan tippen. Smart tv en 3D ontkom je (helaas) niet aan in deze prijsklasse.

[ Voor 7% gewijzigd door basshead91 op 25-09-2013 05:57 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Door de grote aantallen zijn de tvs met 3d en smart goedkoper dan die zonder.

Je krijgt die features niet eens cadeau, de tvs met die features zijn zelfs goedkoper.

Je betaalt minder voor die features dan je bespaart door een massaal geproduceerd product te kopen.

Hopeloze en nutteloze zoektocht dus. Vragen naar de bekende weg.

[ Voor 4% gewijzigd door JvS op 25-09-2013 06:04 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
JvS schreef op woensdag 25 september 2013 @ 06:03:
Door de grote aantallen zijn de tvs met 3d en smart goedkoper dan die zonder.

Je krijgt die features niet eens cadeau, de tvs met die features zijn zelfs goedkoper.

Je betaalt minder voor die features dan je bespaart door een massaal geproduceerd product te kopen.

Hopeloze en nutteloze zoektocht dus. Vragen naar de bekende weg.
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Vandaar dat ik schaamteloos onderstaande kopieer en plak uit een andere post die ik net gedaan heb.

Op dit forum zie je wel vaker de vraag om "een goede tv, zonder 3D" voorbij komen. Dat kan gewoon niet meer tegenwoordig. Alle betere toestellen hebben dit tegenwoordig aan boord. Het is de keus van de gebruiker om het te gebruiken of niet. Ga in ieder geval niet zoeken naar een goede tv zonder 3D want die zul je niet gaan vinden.

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:11:
Nu zou ik graag wel LED, een hogere frequentie dan 100Hz (i.v.m. gamen)
Dat gaat niet samen. Hertz en LCD zijn geen vrienden van elkaar. Daarom wordt die extra "frequentie" ook uitgeschakeld in de game-modus, wat van belang is om op een normale manier games te kunnen spelen.
Pagina: 1