Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimension4600
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-08 00:14
Beste medeTweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand helpen met het volgende probleem...
Ik heb sinds mei 2013 een LaCie RuggedKey en gebruik het zo af en toe eens voor mijn schoolwerk.
Sinds augustus/september bewaar ik hier mijn scriptie op, juist omdat het een kwalitatief goede stick is en vrij stevig uit ziet had ik er volle vertrouwen in.

Vanmiddag heb ik er nog mee gewerkt, thuis op mijn eigen computer. Rond 4 uur de stick veilig verwijderd met behulp van "Apparaat veilig verwijderen". Rond 20:00 dacht ik prettig verder te gaan werken aan mijn scriptie, ik plug de usb stick in mijn computer waarna ik het volgende bericht krijg: LaCie NAND Flash USB Device is geïnstalleerd. Ik dacht: "Mij best, waarna ik naar 'Deze Computer' wilde gaan om de stick te verkennen; hij is in geen velden of wegen te bekennen?!. :? ( Windows 7 Home Premium).

Geprobeerd; Apparaatstuurprogramma verwijderd in Apparaatbeheer, geen resultaat.
Geprobeerd; Ingeplugd op mijn oude Dell Windows XP computer, die ziet de stick wel in 'Deze Computer' maar kan het niet openen. Nog vreemder; als ik met rechtermuisknop op eigenschappen klik; en ik krijg een capaciteitsrondje, deze is helemaal blauw van vol...

Wie o wie weet raad met deze kwestie? Je zou me er ontzettend mee helpen!
Alvast bedankt voor het medenken...

P.S. Ik heb back-ups, maar deze zijn een week oud gedateerd, de afgelopen week heb ik veel gewerkt aan het document. Ik zou in de eerste instantie willen proberen om de laatste versie te redden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimension4600
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-08 00:14
Zojuist bij mijn oom geweest, daar heb ik een poging gedaan op een iMac (nieuwste model). Geen resultaat...

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 23:04

4POX

Everybody is wired

Heb je bij jouw oom in disk utility ook de mount button aangeklikt? Ik merk bij mijn Apple dat ik gare USB devices even een handje moet helpen bij het mounten.

AKA Rinkel weblog