Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik heb een MDR-EX35LPR in-ears van Sony. Werd geadverteerd met super goede bas. Na een half jaar gebruik (af en toe, ze liggen op mijn bureau) ben ik in een van de oren mijn bass kwijt. Alsof ik door een telefoon aan het luisteren ben / de speaker niet zijn amplitude meer kan maken. Kosten dopjes was 30-35 euro.

Heeft iemand dit probleem wel eens meegemaakt / oplossingen hoe dit weer op te lossen? (zou er iets in de in-ear gekomen kunnen zijn? Ik heb alles waar ik bij kan schoongemaakt, maar het kleine gaatje wat er is, daar kan ik niet in... ) Sta open voor tips. :)

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11 10:40
een kabelbreukje waardoor de weerstand te hoog wordt misschien.

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:51
Ik heb min of meer hetzelfde probleem met een setje van AKG, denk dat nieuwe kopen de enigste oplossing is tenzij je kan vinden waar de eventuele kabelbreuk zit. In dat geval zou je misschien nog kunnen solderen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb het zelf ook wel eens gehad dat het plugje geen goed contact meer maakte omdat er stof oid op aangekoekt was. Kan gezien het weinige gebruik bij jou ook wel eens het geval zijn. Keertje schoonmaken, al dan niet met wat alcohol, kan wonderen doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:37

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dopjes, dus aud > an

Wise enough to play the fool