Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Naar alle waarschijnlijkheid zal ik niet de eerste zijn die dit is overkomen. Ik stapte vanmorgen uit de auto en mijn telefoon (samsung galaxy S2) gleed uit mijn handen. Dit gebeurde wel vaker maar deze keer heb ik echt pech. Het scherm is helemaal aan gort en omdat ik bereikbaar moet zijn moet er iets aan gedaan worden. Nu heb ik zelf al wel gekeken op internet maar dit zijn voor mij niet de meest ideale oplossingen. Daarom heb ik voor mezelf een aantal senario's opgesteld waarmee ik meer duidelijkheid krijg.

Senario 1
Ik laat het scherm en eventuele andere schade die veroorzaakt is door de val herstellen. Dit kost mij zeker meer dan 180 euro. Hier is weinig tot geen budget voor eigenlijk.

Senario 2
Ik koop een heel nieuw toestel a 400 euro (prisewatch) die ik helemaal niet kan betalen :-(.

Senario 3
Als het echt niet anders kan dan zal ik naar een alternatief moeten gaan kijken.

Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk bij senario 3, wat is een goede vervanging voor mijn galaxy 2. Het enige waar ik nu naar kan kijken is de prijs en een aanvulling zou zijn dat alle apps die ik heb ook gaan werken. Hieronder heb ik een lijst(je) met apps die ik graag werkend zou zien:

root
- Android firewall
- Super user / supersu
- Adfree
- ES File explorer

betaalde apps
- ACR call recorder
- Zeus mail pro
- Whatsapp
- Super user / supersu

Ik hoop dat jullie mij een niet al te dure vervanging kunnen adviseren. Mijn dank zou uiteraard groot zijn!

The ancient one

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Koop een 2e hands of vervang het scherm zelf, mijn eerste link @ google geeft:
http://www.telefoon-onder...el-Product-17306161/.html = 114 euro
scheelt toch weer.

Dat vervangen zelf is als je het goed rustig doet, oplet dat je geen kabeltjes knakt en z'n video tutorial gebruikt meestal wel te doen. Of er is vast wel iemand in je omgeving die het wel eens gedaan heeft.

Overigens is de Galaxy SII uitgefaseerd door Samsung, ze hebben nog wel de er op gebasseerde Galaxy SII Plus. bedenk overigens wel dat deze qua sommige dingen fundamenteel verschild (zit geloof ik andere processor en video chip in) dus dat je huidige MOD's misschien niet 1 op 1 over te zetten zijn.
pricewatch: Samsung Galaxy S II Plus Blauw

[ Voor 35% gewijzigd door GoldenSample op 24-09-2013 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik ook al begrepen maar ik heb niet zulke vaste handen en ik ken weinig mensen die dit eerder gedaan hebben...

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Kijk ff 2de hands, zitten leuke aanbiedingen tuusen zoals deze s3 voor 100 Euro:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr