Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Simpele TV ter vervanging 26 incher

Pagina: 1
Acties:

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Goeie,

De Marantz LC2601 die we in 2006 voor veel $$$ gekocht hebben voldoet nog prima, maar heeft 1 groot nadeel: ik kan de ondertitels nauwelijks meer lezen. Tja, 26 inch is niet zo groot.

Maar wat dan?

[list]
• Waar kijken we naar:
- films, ongeveer 1x per maand.
- jeugdseries (spangas)
- dwdd
- top gear
en dan houdt het wel zo'n beetje op.

• De input verloopt via een htpc op windows 7, signaal komt van de satelliet. Met andere woorden: de TV hoeft helemaal niet smart te zijn -- liefst niet -- want het enige dat-ie doet is het signaal van de htpc doorgeven. We hebben geen HD abbo bij Canal Digitaal -- gaat er voorlopig niet komen ook, denk ik -- maar een aantal free to air kanalen zijn wel HD. De huidige TV is alleen maar HD ready.

• 3D liever niet; vanwege een oogafwijking zie ik toch geen diepte (lastig bij koffie inschenken :D)

• Lichte voorkeur voor een Philips; m'n schoonouders hebben een 40 incher met Ambilight, en dat ziet er wel gaaf uit.

• 39/40 inch toch wel de gewenste grootte.

• Tweede handsje misschien een optie? Maar waar moet ik dan op letten? Wat is de prijs/kwaliteit verhouding van die dingen?

Suggesties, dingen waar ik op moet letten?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29

Chris van der G

Tailchakra

Zelf heb ik de lg 42lm3450 welke mij zeer goed bevalt. Wel heeft die een 3D optie, maar daar betaal je niet voor gezien de prijs.

Over het algemeen vind ik LG sowieso mooier kleurdiepte hebben vergeleken met de rest.

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED