Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 14:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Afgelopen weekeinde heb ik per ongeluk mijn Samsung Galaxy Gio in het water laten belanden waardoor het niet meer deed. Heb hem op de verwarming gelegd en toen deed ie het weer, maar nu wil hij niet meer opladen. Ben nog wat dingen van plan om te proberen dit probleem alsnog op te lossen, maar ondertussen kijk ik al wel naar mogelijke alternatieven ervoor mocht het toch niet lukken.

Ik ben opzoek naar een Android toestel aangezien mijn ervaringen hiermee goed zijn, ik geen zin om me eigen te maken in een ander OS en er aan zich genoeg keuze binnen Android is. Echter welke toestel is dan het meest geschikt voor mij.

Mijn "eisen" zijn dan ook de volgende:
  1. Android 4.x.x
  2. Niet groter dan 5 inch.
  3. Niet veel zwaarder dan de Gio.
  4. Moet Whatsapp, Internet en lichte spelletjes makkelijk kunnen draaien, wat de Gio soms net niet lukte.
  5. Maximaal €250,- simlock vrij.
  6. Camera moet redelijk zijn.
Nu heb ik binnen de grote Samsung Galaxy serie al een beetje rond gezocht en daar 2 mogelijke telefoons gevonden, te weten de Galaxy S III Mini en de Galaxy Ace 2.
Puur kijkend naar de spec zoals ik die vind op Wikipedia van beide telefoons hebben zij beide dezelfde SoC, echter is die van de Mini 200Mhz hoger geklockt. Verder heeft de Mini iets meer intern geheugen en opslag mogelijkheden(4GB tegen 8 of 16GB) en zou het scherm van de Mini iets scherper moeten zijn.
Camera en zo zijn volgens mij hetzelfde en verder zijn de telefoons ook identiek qua specs.

Maar binnen dit eisen-pakket, welke andere opties (van andere merken) zijn er ook die ook het overwegen waard zijn, ik heb zoveel langs zien komen dat ik zo 1,2,3 geen idee heb waarop ik moet letten om te weten wat wel/niet goed is dat hier om hulp kom vragen.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:09

ManiacsHouse

Scheisse!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
http://tweakers.net/price...x-hd-zwart/specificaties/ Iets boven je budget, maar een van de high-ends bij release en kan nog steeds wel redelijk meekomen. Je kan het geheugen ook nog wat uitbreiden met microSD. Ook een mooi groot scherm ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 14:38

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Hmm, die LG ziet er wel erg leuk uit, zeker het overwegen waard, dankje

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

Misschien is dit wat:
http://www.bol.com/nl/p/h...0-zwart/9200000012514301/
Het bedrag ligt in je budget en voldoet naar mijn idee aan jou eisen
Ik hoop dat het iets is.

Grt Rico515,
Pagina: 1