Aopen 12x10x32 justlink

Pagina: 1
Acties:

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik het normaal dat je met zón brander niet op 12x kunt branden????. Als ik heb aan mijn via ata100 controller hang kan ik nog niet eens op 2x branden 80 buffer underrun. en aan mijn promise ata100 gaat hij mar tot 4x ook al doe ik niks met mijn systeem. het is me nu gelukt op 1x op 12x te branden nadat ne dat 20 cd's heeft gekost. testen gat altijd goed. ik hen nero5, easy cd4 (altijd fout), clonece(tot 4x)

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

ik heb em ook...hangt aan mn abit kt7a...draai ook nero maar heb de 5.5 gratis download upgrade....heb nog niet veel tijd gehad om te branden maar 12 speed doet ie zonder klagen...wel 3 cdtjes "mislukt" (ik heb altijd verify aan staan) maar volgens mij omdat dat brakke cheapo cd's zijn...als ik jou was zou ik checken of ie zich wel als pio mode 3 schijf aanmeldt bij opstarten...enne hang em es als enige "master" aan een standaard 40 pins (geen 80 pins) idekabel

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

hangt ie in zn eentje aan die controller of samen met een super traag apparaat?
en heb je de via 4in1 drivers geinstalled?

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12
probeerem als master op je ide aan te sluiten en liefst niet op dezelfde ide kanaal als je source

• demisoft
  • Laatst online: 10-11-2021
ik heb hem alleen aan een kabel hangen 80pin, hij wordt herkent als pio3

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

haal wat kaarten uit je kast....misschien clashen er een paar....dus alleen mobo en grafische kaart...als ie t dan nog nie doet hebbie een probleem...probeer em dan in een andere comp ofzo

Verwijderd

Ik heb hier ook zo'n ding. Vaag apparaat. 12x fikken gaat hier wel goed, maar on the fly??? Ho maar! Ik heb alles al geprobeert. Master/Slave, DMA on/off. Ding hangt trouwens aan een Asus A7A266 en de source is een Aopen 52x. Iemand hier ervaring mee

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-04 16:11
Een kennis had zoiets met een 12x Plextor icm een Pioneer 105S dvd en MSI K7T Turbo pro2a.
Ik zou dat oplossen (tegen betaling :) ) en het is nu opgelost. Het probleem is me nog steeds niet helemaal duidelijk, maar de oplossing bij ons was: DVD aan zelfde controller als HD, CDRW op aparte controller (alleen op kabel dus), nieuwste 4in1 drivers, nieuwste drivers voor alles. En sp1 voor win2k. (hij deed het namelijk niet goed onder win2k.)

• FragDaddy
  • Laatst online: 14-11-2025
ULTRA-DMA aanzetten in windows :?

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1