LG IPS237L-BN staat scheef

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 12:54
Voor mijn nieuwe deskstop pc heb ik als beeldscherm de LG IPS237L-BN gekozen. Mooi schermpje, maar ik vraag me af of meerdere mensen het volgende probleem hebben:

Het scherm staat scheef :{ Ik heb de voet gemonteerd zoals beschreven (meerdere malen uit elkaar gehaald nog), maar het probleem blijft bestaan. De rechterkant van het scherm hangt ruim een centimeter lager dan de linkerkant van het scherm.. Dit zie je vrij goed als je er voor zit. Ga zo Redcoon even bellen, maar wilde alvast kijken of hier meerderen zijn die dit probleem herkennen.

Edit: en ik heb geprobeerd de rechterkant van de voet iets omhoog te liften met een kartonnetje, maar ik krijg het niet helemaal goed. Daarnaast ben ik van mening dat een scherm van 150 euro gewoon recht moet staan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Black-Death op 24-09-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Wat je ook zou kunnen doen is deze kopen,die heb ik ook. is een mooie stabiele stand die je ook in hoogte kunt verstellen. Je kunt met deze het scherm ook roteren dus je kunt je scherm altijd recht hangen. Zo heb je ineens heel wat meer verstel mogelijkheden.
http://www.centralpoint.n...-503-art-52503-num-778161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-05 12:54
Geen slechte tip, maar heb dit scherm mede gekozen op basis van design. Dus ik wil dat ie gewoon recht staat ;)

Heb het scherm inmiddels als RMA aangemeld en krijg dan een nieuwe opgestuurd. Hopelijk is Redcoon een beetje snel.

Maar niemand hier met dit scherm en dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Het is algemeen bekend dat de voet niet erg stabiel is (zie de reviews pricewatch: LG IPS237L Zwart), maar scheef zou hij niet moeten staan imo.
De dell is ook niet voor niks 10-30 euro duurder, de bouw is gewoon wat degelijker.

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-05 02:44
Ik heb hetzelfde scherm geen problemen met de voet.
Dus gewoon terug sturen en om laten ruilen!

• BloemBlaster
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 15:29
Ik heb de 27" versie en daar heb ik geen enkele problemen mee..

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09
Heb ze ook gehad, maar geretourneerd. Vind ze erg wiebelig. Maar dat zijn ze, scheef kunnen ze staan. Maar je zou ze in principe ook wel weer recht moeten kunnen drukken. Zit nogal speling in.
Pagina: 1