Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JAVA] Soorten beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 279 views

• allesvooriphone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-10 07:30
Beste allemaal,

Ik ben voor mijn profiel werkstuk aan het onderzoeken hoe veilig een app is (Denk hierbij aan een Android App voor bijvoorbeeld internet bankieren).

Nu vond ik op de website van Oracle een lijst met soorten beveiliging. aangezien ik niet een programmeur ben snap ik hier heel weinig...

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de beveiligings methode's op deze pagina uit te willen leggen :

http://www.oracle.com/tec...ech/index-jsp-136007.html

Alvast heel erg bedankt

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ten eerste heb je niets aan die pagina omdat dat gaat over een Java SE platform, niet over Android's Java implementatie en Dalvik virtual machine.

Ten tweede lijkt het mij de bedoeling dat je zelf gaat uitzoeken welke beveiligingsmechanismen er bestaan en hoe deze wel of niet toegepast worden op een Android applicatie, ipv anderen vragen om dit voor je te doen?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan iemand even...?

Huiswerktopics zijn niet per definitie fout! maar zelf te lui zijn om even wat zaken te googlen is dat wél. Als je even zorgt dat je onze Quickstart hanteert bij 't openen van een topic zou dat fijn zijn ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.