Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb de volgende vraag.
Binnenkort ontvang ik mijn nieuwe TV, deze beschikt over 3D.
Kan ik, als ik mijn pc aansluit via HDMI op deze TV, van nieuwsgroep afgehaalde 3D bluray's in 3D bekijken?

Ik maak nog gebruik van een redelijk oude GTX260.
Volgens deze link van nvidia, onder ''geforce graphics processors'' zou de GTX260 ook gebruik kunnen maken van 3D vision.

Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken en hoe dit dan moet worden gedaan?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Antwoord 1: tenzij jij zelf de BR's hebt en die downloads als werkkopieen gedownload hebt, ben je illegaal bezig en mogen we je niet helpen.

Antwoord 2: Als het volgens nVidea zou moeten kunnen, moet het lukken. Hoe dat zul je zelf even moeten zoeken, staan genoeg guides op internet. Want antwoord 1 is relevant - plus hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf zoekt en probeert en pas vraagt als het echt niet lukt. We zijn geen heklpdesk ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:15:
Antwoord 1: tenzij jij zelf de BR's hebt en die downloads als werkkopieen gedownload hebt, ben je illegaal bezig en mogen we je niet helpen.
Sorry, maar op hier zijn al genoeg topics wat nieuwsgroepen betreft. En ik maak gebruik van een payserver.
Dan ben ik volgens mij niet illegaal bezig zolang ik de kopieën niet deel of verkoop. En als ik dat wou doen dan had ik dit topic niet aangemaakt :)
Antwoord 2: Als het volgens nVidea zou moeten kunnen, moet het lukken. Hoe dat zul je zelf even moeten zoeken, staan genoeg guides op internet. Want antwoord 1 is relevant - plus hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf zoekt en probeert en pas vraagt als het echt niet lukt. We zijn geen heklpdesk ;)
Ik heb al wat gezocht, maar ik kom verschillende antwoorden tegen.
Zo zegt de een dat je een bluray speler nodig zult hebben en de ander zegt dat je Nvidia 3D vision nodig hebt. Dat laatste zit volgens mij al in de Nvidia driver.

Ik kom veel verschillende antwoorden waar ik niet verder mee kom.
Vandaar mijn vragen.

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 23:35:
[...]

Dan ben ik volgens mij niet illegaal bezig zolang ik de kopieën niet deel of verkoop. En als ik dat wou doen dan had ik dit topic niet aangemaakt :)
Nee hoor is zo illegaal als wat. Je betaalt bij de payserver alleen voor de toegang, niet voor de content.
voor de rest: google geeft je echt precies de antwoorden die je zoekt.
probeert het eens met de termen: play 3d from pc on tv.

en nee dit is niet toevallig de Engelse vertaling van je topic titel.

voor de rest heel veel plezier natuurlijk. :9

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:55

Nikeo

Jawelles

Je kan ook gewoon wachten tot je de tv hebt, dan sla je de manual open en hee: wat raar: daar staat het?

(gewoon via HDMI met bv. VLC naar je tv en op de afstandsbediening het knopje 3D indrukken en hij doet het al)

Verwijderd

Volgens mij is het downloaden van films en van muziek - voor eigen gebruik - nog steeds niet illegaal in Nederland.

Volgens mij, als je grafische kaart minimaal HDMI 1.3 heeft moet 3D op je 3D tv afspelen wel lukken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 22:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
sandervanzijl schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:45:
[...]

Nee hoor is zo illegaal als wat.
Heb je hier een bron van? Ik lees alleen maar dat films en muziek legaal zijn te downloaden voor eigen gebruik, maar gedownloade software illegaal is.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:49:
Volgens mij, als je grafische kaart minimaal HDMI 1.3 heeft moet 3D op je 3D tv afspelen wel lukken.
1.4 volgens mij. Ik heb de tv al binnen maar krijg het nog niet werkend. Had 3DTV play van nvidia gedownload, daar waren een aantal tests waar ik wel op 3D zag. Films nog niet helaas. Het kan ook best zijn dat mijn HDMI kabel niet 1.4 is. Ik ga het in ieder geval uitzoeken :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Los van of het nou wel of niet legaal, danwel een grijs gebied is: eerst graag zelf proberen (en jezelf inlezen enzo) en dan pas vragen :)

Edit: en als je zelf als laatste gereageerd hebt en iets toe wilt voegen, wijzig dan je laatste bericht ipv een nieuw bericht te maken :)

Succes :)

[ Voor 35% gewijzigd door The Eagle op 24-09-2013 23:02 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 23:01:
Los van of het nou wel of niet legaal, danwel een grijs gebied is: eerst graag zelf proberen (en jezelf inlezen enzo) en dan pas vragen :)
Tv had ik vanmiddag binnen gekregen, heb zelf wat dingen geprobeerd zonder resultaat, maar ik ga morgen maar verder en wat vlc instellingen en andere playback programma's :)

Edit: Het werkt nu prima :) De tv stond ingesteld op 2D naar 3D, na instellen op side-by-side kon ik 3D zien. Sommige 3D content werkten iets anders en dan moest ik in de nvidia control panel de resolutie op 3D zetten.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 02:16 ]

• sandervanzijl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 22:56:
[...]

Heb je hier een bron van? Ik lees alleen maar dat films en muziek legaal zijn te downloaden voor eigen gebruik, maar gedownloade software illegaal is.
je hebt inderdaad een punt. het downloaden mag, het aanbieden is illegaal.
een torrent is dan ook illegaal, maar leechen van een newsserver niet.
Pagina: 1