Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Game pc van plusminus 900€

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

• Jazzper1974
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
Ik wil heel graag een nieuwe pc kopen om te gamen voor een prijs van ongeveer 900€ maar ik zie door de bomen het bos niet meer kunnen jullie me helpen om de juiste keuze te maken?

Ik hoef geen monitor en ga voornamelijk bf4 spelen ook hoeft dit niet op ultra gespeeld te worden met high ben ik al blij genoeg.
Ook zou t fijn zijn als ik makkelijk kan upgraden in de toekomst.

Thx

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-11 18:51
Neem het DAA beleid is door zou ik zeggen. Eigen input is wel van belang hier op Tweakers.
Daarnaast kun je op Tweakers prijzen linken en een net overzicht maken van alle onderdelen (wenslijst/RML). Dit maakt het een stuk duidelijker en mis je niet snel onderdelen mee te nemen. Zo zeg je nu bijvoorbeeld dat je een monitor al hebt, maar wat voor één en hoe zit het met muis + tobo, besturingssysteem, etc?

Andere specifieke vragen zoals de upgrademogelijkheden? Wat verwacht je te willen gaan upgraden dan?

Specs

• Jazzper1974
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
Muis en tobo zijn t probleem niet en monitor is nog goed genoeg.
Ik zou t liefst windows 7 willen en wil in de toekomst makkelijk van videokaart willen wisselen of andere cpu?

Ik weet er niet veel meer van was vroeger wel anders hahaha.

• Royy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 12:27
Je reageert niet op zijn hele post. Check eens de links die hij erin heeft gezet, hiermee kan je een fatsoenlijke TS maken want we kunnen nu erg weinig.

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Nee, communicatie gaat gewoon via het forum. Diensten kan je aanbieden in V&A.

[ Voor 78% gewijzigd door Bolletje op 26-09-2013 19:35 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:47

Quad

Doof

@Gideon, als iedereen dat doet hebben wij geen DAA meer nodig he?

@TS, lees het DAA beleid en zoek op zijn minst wat samen via de pricewatch.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Jazzper1974, je bent inderdaad niet de enige die advies wil over de aankoop van een nieuw systeem. Daarom hebben we Desktop Aankoopadvies in het leven geroepen.

Het is echter wel zo dat je dan ook eigen inzet moet tonen. Ga dus eerst zelf proberen om met een degelijk voorstel te komen. De reviews: Desktop Best Buy Guide: september 2013 is een goed startpunt, maar ook een blik op de andere topics in dat subforum kan je goed helpen. In het DAA beleid staat welke richtlijnen er gelden. Je kan daar veel vragen mee beantwoorden zonder heel veel kennis van computers te hebben.

Omdat nu de inzet mist en het topic ook nog in het verkeerde subforum staat, doe ik hem op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 26-09-2013 19:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.