..
[ Voor 103% gewijzigd door Flex-Able op 13-03-2019 09:29 ]
[ Voor 103% gewijzigd door Flex-Able op 13-03-2019 09:29 ]
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
soms is dat de enige manier om een cooler derop danwel deraf te krijgen. Doe ik ook met een schroevedraaier met die nieuwe socket A coolers!!Op woensdag 06 juni 2001 10:27 schreef sjuk het volgende:
Niet.
Dit is onmogelijk te solderen.
bovendien heb je gigantisch veel verlies als die banen weer werken, je memory zit niet voor niets zo dicht bij je proc.
Dit soort verhalen kom je ook zo vaak tegen, waarom ga je dan met een schroevendraaier lopen klooien? ik snap dat niet hoor
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
Of je zou bijvoorbeeld je zelf je lering er uit kunnen trekken en een nieuwe kopen.Op woensdag 06 juni 2001 10:34 schreef CK het volgende:
auch.. je kan altijd nog de winkel voor de gek houden en zeggen dat je mobo raar doet.. misschien ruilen ze hem om
Youth and skill are no match for experience and treachery.
Als je dat lukt staat er de rest van je leven een afdruk van het lipje in je duimOp woensdag 06 juni 2001 10:32 schreef Bubbles het volgende:
en probeer maar eens een coolermaster dp5-6h51 zonder schroevedraaier eraf te halen...
dit is inderdaad een gevolg van "ik doe het wel ff" maar of je nou een schroevedraaier gebruikt of een bot mes, als die van de clip afschiet heb je krassen in je mobo. bot of niet: feit.Op woensdag 06 juni 2001 11:10 schreef sjuk het volgende:
ja dit is vaak een gevolg van van "dit doe ik ff snel". dan ook gewoon de pc rechtop later staan en doen.
neem er gewoon ff de tijd voor, pc'tje plat, mooi lampie erbij, en geen schroevendraaier want die zijn behoorlijk scherp dan kan je net zo goed een mes nemeniets bots valt toch wel te vinden in je tweakers gereedschapskist?
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
ik vind dit toch wel de meest linke manier om andere dingen om zeep te helpen. die spoortjes zijn super dun, zitten heel dicht op elkaar, socket zit in de weg, en al zou het werken, je hebt gegarandeerd performance verlies...Op woensdag 06 juni 2001 14:48 schreef Twynn het volgende:
Hmmzz.. Ik zou het toch gewoon proberen te solderen..
Proberen of je een stukje draad kunt vinden dat dun genoeg is, en dan deze vertinnen. Vervolgens de koperbanen voorzichtig met een mesje blank schrapen (beschermende laag eraf zodat je op het koper zit) en dan de vertinde draadjes snel erop solderen.
Moet je wel een beetje een vaste hand en wat soldeer-ervaring hebben!!
Verwijderd
Dat dit een linke manier is heb je gelijk in.. Maar om helemaal niks te proberen en het ding gelijk maar weg te mikken is toch ook weer zonde..Op woensdag 06 juni 2001 15:06 schreef Bubbles het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel de meest linke manier om andere dingen om zeep te helpen. die spoortjes zijn super dun, zitten heel dicht op elkaar, socket zit in de weg, en al zou het werken, je hebt gegarandeerd performance verlies...
[ Voor 93% gewijzigd door Flex-Able op 13-03-2019 09:30 ]
Verwijderd
Verwijderd