Beste tweakers,
Na een kortsluiting op mijn vorige pc heb ik een aantal jaar op een C2D laptop gezeten, wat de wensen overliet. Nu dat de PS4 voor de deur staat is het denk ik een goed moment om eindelijk weer eens een PC aan te schaffen en weer een game op te pakken. Wat ik wil spelen:
Guild Wars 2
Arma 3
Borderlands 2
Watch_Dogs
Skyrim
Counter strike source ... etc etc etc
Ik gebruik ook een aantal applicaties die wat kracht vereisen:
Propperhead Reason 5
3Ds Max 2011
Virtual DJ
Audacity
Voor m'n laptop gebruik ik thuis al een standaard keyboard en muis en een 32" full hd samsung TV als monitor. Geen multimonitor setup. Verdere randapparatuur is:
Korg Padkontrol
Hercules rmx console
en 'een keyboard'
Goed. Nu had ik een PC samengesteld met deze specs dmv alternate builder:
Dit is een prijs van 986,40. best decent dacht ik, en hier kan je wel een jaartje of 3 mee vooruit met zo'n gpu en overklokbare cpu. Ik ben een tijd uit de roulatie geweest qua hardware door kortsluiting en laptop, dus ik dacht: laat ik maar tweakers om mening vragen met zo'n bedrag...
Bij voorbaat dank!
Na een kortsluiting op mijn vorige pc heb ik een aantal jaar op een C2D laptop gezeten, wat de wensen overliet. Nu dat de PS4 voor de deur staat is het denk ik een goed moment om eindelijk weer eens een PC aan te schaffen en weer een game op te pakken. Wat ik wil spelen:
Guild Wars 2
Arma 3
Borderlands 2
Watch_Dogs
Skyrim
Counter strike source ... etc etc etc
Ik gebruik ook een aantal applicaties die wat kracht vereisen:
Propperhead Reason 5
3Ds Max 2011
Virtual DJ
Audacity
Voor m'n laptop gebruik ik thuis al een standaard keyboard en muis en een 32" full hd samsung TV als monitor. Geen multimonitor setup. Verdere randapparatuur is:
Korg Padkontrol
Hercules rmx console
en 'een keyboard'
Goed. Nu had ik een PC samengesteld met deze specs dmv alternate builder:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Gigabyte GV-N770OC-2GD | € 353,01 | € 353,01 |
| 1 | Western Digital Green SATA 6 Gb/s, 1TB | € 53,99 | € 53,99 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M2 520W | € 68,82 | € 68,82 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 912,98 | |
Dit is een prijs van 986,40. best decent dacht ik, en hier kan je wel een jaartje of 3 mee vooruit met zo'n gpu en overklokbare cpu. Ik ben een tijd uit de roulatie geweest qua hardware door kortsluiting en laptop, dus ik dacht: laat ik maar tweakers om mening vragen met zo'n bedrag...
Bij voorbaat dank!
[ Voor 123% gewijzigd door BigBrotha op 24-09-2013 18:44 . Reden: detail in specs ]