Toon posts:

GTA V en zijn map

Pagina: 1
Acties:
  • 889 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo zoals jullie al weten heb je me GTA V ook een speciale editie en een gewone
mijn vraag is nu
als ik de gewone editie van GTA V koop en ik koop die map er apart bij via een vriend
kan ik dan die map gebruiken als ik op mijn gewone GTA V versie iets wil doen?
kan ik die geheime UV licht opdrachten op mijn GTA V doen?

alvast bedankt voor het lezen en graag wat info:)
kan het gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Hallo svencloetens, was het echt nodig om hier een nieuw topic voor te openen? In de andere twee topics van GTA V had je vast ook een snel en goed antwoord gekregen.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ooh sorry,hoe moet ik dit verzetten? heb net een account aangemaakt en wist niet hoe dit ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Beide spellen zijn gewoon hetzelfde, met de collectors edition krijg je gewoon meer meuk. Die geheime opdrachten kun je dus gewoon doen. (je hoeft zelf die blue print map niet te kopen, tenzij je dat leuk vind om te hebben). :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar als je die kaart niet hebt weet je ook niet wat je moet doen voor die geheime missies he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Internet, is al heel vaak gezegd...

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 16:42
Waarom denken mensen altijd dat je met een special edition of collectors editie ook een compleet andere game krijgt?

Je hebt gewoon exact dezelfde games als de andere spelers, maar dan met wat extra zooi waar je naar mijn mening teveel voor betaald.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
Maikel64 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 09:46:
Waarom denken mensen altijd dat je met een special edition of collectors editie ook een compleet andere game krijgt?

Je hebt gewoon exact dezelfde games als de andere spelers, maar dan met wat extra zooi waar je naar mijn mening teveel voor betaald.
Met hier en daar een paar exclusieve items ingame, maar dat verschilt ook per game.

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Een los topic hiervoor had inderdaad niet gehoeven, deze vraag had prima in [Multi] Grand Theft Auto V - deel 2 gepast :)

Dit topic gaat in elk geval op slot.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.