Hallo Tweakers,
Ik loop tegen een exception aan die ik niet op kan lossen.
Ik krijg de exception bij het aanroepen van de constructor van een control.
De control heeft 2 constructors.
Dit geeft de volgende exception:
"The type initializer for 'ControlA' threw an exception"
Met de InnerException:
"Value cannot be null.\r\nParameter name: method"
Ik heb een breakpoint op de aanroep van de constructor gezet en op beide constructors. Als ik een step maak van de aanroep krijg ik de exception. Ik kom nooit in de preakpoints van een van de constructors.
De debug folder bevat alle relevante bestanden en de cpu properties van alle projecten staan op "any cpu" (dit zou volgens google het probleem op kunnen lossen).
Heeft iemand een idee waar het probleem ligt of waar ik het moet zoeken?
Ik loop tegen een exception aan die ik niet op kan lossen.
Ik krijg de exception bij het aanroepen van de constructor van een control.
De control heeft 2 constructors.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| //call ControlA ctrl = new ControlA(strS, intI, boolB); public partial class ControlA : UserControl { public ControlA() { InitializeComponent(); } public ControlA(string str, int i, Boolean b) { this.str = str; this.i = i; this.b = b; InitializeComponent(); headerFont = new Font("Courier New", headerTextSize, FontStyle.Regular); } } |
Dit geeft de volgende exception:
"The type initializer for 'ControlA' threw an exception"
Met de InnerException:
"Value cannot be null.\r\nParameter name: method"
Ik heb een breakpoint op de aanroep van de constructor gezet en op beide constructors. Als ik een step maak van de aanroep krijg ik de exception. Ik kom nooit in de preakpoints van een van de constructors.
De debug folder bevat alle relevante bestanden en de cpu properties van alle projecten staan op "any cpu" (dit zou volgens google het probleem op kunnen lossen).
Heeft iemand een idee waar het probleem ligt of waar ik het moet zoeken?