Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dbrasp91
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-11-2022
Na een kop koffie kwam ik tot de ontdekking dat zonder screenshots van abbo en rekening afschrift er een redelijk vertekend beeld ontstaat. Dat van een hilbilly die niet begrijpt dat technologie zich ontwikkeld. Daarom nu even heel beknopt en beter onderbouwd.

Ik ben met dit huidige abonnement nu een maand of 15 klant bij Hi echter heb ik in die maanden alleen al 4 verschillende bedragen betaald wetende, €32.50, €42, €51 en nu €63.
Ja ik heb na gecheckt en nee ik ben niet over belminuten en data bundels of iets dergelijks heen gegaan. Sterker nog ik gebruik niet eens de helft van alles. Dit is dus raar en in mijn ogen niet in orde. Jullie na gegeven die mail was idd een redelijke losse flodder. Als je geen inzicht kan krijgen in de gegevens erachter. Mijn excuses hiervoor.

[ Voor 82% gewijzigd door Dbrasp91 op 23-09-2013 17:22 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:57

tha_crazy

Mafketel

Ooit wel eens in je opgekomen dat die 6GB 50mbit NIEUWE abo's zijn met 4G en dat je huidige abo stamt uit het 3G tijdperk?

Oftewel, je gelijk ga je niet krijgen, hi heeft gelijk.
Zijn nieuwe abo's en de oude gaan ze niet zomaar gratis voor iedereen ophogen.
Sterker nog, mijn huidige abo is duurder dan de nieuwe 4G abo's met meer datalimiet (datalimiet :r).

Daarnaast ben ik jaren klant bij Hi en stap ik binnenkort over naar inderdaad, 6GB 50mbit.
Prima service altijd.

Verder voorspel ik geen lang leven van dit topic

[ Voor 68% gewijzigd door tha_crazy op 23-09-2013 16:46 ]

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken, maar ik vind je eerder een zeikerd dan dat Hi zelf verkeerd bezig is (niet lullig bedoeld hoor!).

We blijven vooruit gaan met de techniek en alles zal hierin veranderen. Als jij nu een nieuwe processor koopt en over een jaar komt een nieuwe uit die beter, sneller en zuiniger is maar hij is even duur, dan zeur je daar toch ook niet om?

Tevens heeft Hi verschillende acties opgezet om voor bijvoorbeeld €7,50 per maand dubbele aan internet EN snelheid te krijgen + gratis Spotify (en nog wat kleine zaakjes). Goede deal gezien Spotify al €10,- is maandelijks.
En zelf geef je ook nog eens aan dat je sowieso al genaaid wordt bij het aangaan van een abonnement, dus waarom tóch nog druk maken?

Zelf ben ik met de introductie van "leasen" meteen weggegaan bij Hi en overgestapt naar Vodafone.

[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 23-09-2013 16:54 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Dit topic is gesloten.