Hallo hallo
Onlangs is de PC van een vriendin van me gesneuveld en die heeft dus nu een nieuwe PC nodig voor haar bezigheden.
De budget voor de PC is 450 euro en dit is dan ook wel het max. Iets er boven of onder mag.
Onder deze bezigheden vallen het spelen van bepaalde games, zoals Tera online. Maar vooral simpele RPG maker games.
Daarnaast maakt ze ook gebruik van Adobe programma's. Vooral photoshop voor het bewerken van foto's.
Merk voorkeur is er niet echt. Dus het gaat om wat goed is voor zijn prijs.
Grootte maakt niet veel uit. Geluid zo stil mogelijk natuurlijk. En energieverbruik ook tot zekere maten.
Dit is wat ik zelf al bij elkaar gevonden heb. Dit leek me al behoorlijk goed overal. Maar commentaar is altijd welkom
Onlangs is de PC van een vriendin van me gesneuveld en die heeft dus nu een nieuwe PC nodig voor haar bezigheden.
De budget voor de PC is 450 euro en dit is dan ook wel het max. Iets er boven of onder mag.
Onder deze bezigheden vallen het spelen van bepaalde games, zoals Tera online. Maar vooral simpele RPG maker games.
Daarnaast maakt ze ook gebruik van Adobe programma's. Vooral photoshop voor het bewerken van foto's.
Merk voorkeur is er niet echt. Dus het gaat om wat goed is voor zijn prijs.
Grootte maakt niet veel uit. Geluid zo stil mogelijk natuurlijk. En energieverbruik ook tot zekere maten.
Dit is wat ik zelf al bij elkaar gevonden heb. Dit leek me al behoorlijk goed overal. Maar commentaar is altijd welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 750K Boxed | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 55,45 | € 55,45 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7790 Dual-X OC | € 113,- | € 113,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,50 | € 53,50 |
| 1 | Cooler Master N300 KKN1 | € 32,94 | € 32,94 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 36,95 | € 36,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,74 | |