Hallo,
Ik heb sins kort het moederbord van gigabyte de z87x-oc.
verder heb ik er op zitten:
i74770k
2 x 4gb corsair dominator 2667
h100i
vertex 4
asus gtx 670
Corsair ax 760i
sound blaster recon3d champion
Nu probeerde ik de bios te update via de gigabyte software.
Dit gebeurde automatisch en toen hij klaar was zij deze dat de instal gefailed had.
Daarna opnieuw opgestart.. geen boot meer.
Nu is het enigste wat deze doet de debug code aangeven 15 die staat voor pre-memory north bridge initalization is started.
Verder doet het moederbord niks meer.
door de dual bios kan ik op mijn back up bios gewoon wel booten, dus een echt probleem met hardware is het niet.
Zou dit komen door de failed instalatie van de bios?(dit was trouwens gewoon terwijl windows aanstond en doorliep tot ik hem opnieuw opstartte) en als dit zo is hoe zou ik dit dan weer kunnen maken?
Alvast bedankt!
Ik heb sins kort het moederbord van gigabyte de z87x-oc.
verder heb ik er op zitten:
i74770k
2 x 4gb corsair dominator 2667
h100i
vertex 4
asus gtx 670
Corsair ax 760i
sound blaster recon3d champion
Nu probeerde ik de bios te update via de gigabyte software.
Dit gebeurde automatisch en toen hij klaar was zij deze dat de instal gefailed had.
Daarna opnieuw opgestart.. geen boot meer.
Nu is het enigste wat deze doet de debug code aangeven 15 die staat voor pre-memory north bridge initalization is started.
Verder doet het moederbord niks meer.
door de dual bios kan ik op mijn back up bios gewoon wel booten, dus een echt probleem met hardware is het niet.
Zou dit komen door de failed instalatie van de bios?(dit was trouwens gewoon terwijl windows aanstond en doorliep tot ik hem opnieuw opstartte) en als dit zo is hoe zou ik dit dan weer kunnen maken?
Alvast bedankt!